Dragoș Trăistaru, co-fondator Carioca, reprezintă România în juriul internațional al Red Apple, urmând să analizeze, selecteze și premieze lucrările care vor concura în cadrul festivalului internațional de publicitate de la Moscova, care va avea loc în perioada 26-27 septembrie.
Organizatorii festivalului au dat startul înscrierilor și, cu circa 100 de zile înainte de debutul competiției, oferă 25% discount pentru lucrarile înscrise până la 1 iulie.
Anul acesta, festivalul Red Apple – care se derulează sub sloganul „Exchange ideas, change the world” – așteaptă circa 5.000 de participanți din 30 de țări și peste 1.500 de lucrări în competiție.
Structura competiției în 2013 menține categoriile tradiționale de concurs: “TV & Cinema Advertising”, “Communication Design”, “Print Advertising”, “Outdoor Advertising”, “DM-materials and souvenirs”, “Label and Packaging”, “Media Projects”, “Advertising Campaigns”, “Radio Advertising”, “Social Advertising” și “Promo Campaigns”. Pe de altă parte, o noutate este reprezentată de faptul că nominalizările pentru “Craft” vor fi făcute nu doar pentru “TV & Cinema Advertising”, ci și pentru “Print Advertising” și “Radio Advertising”.
În ceea ce privește proiectele web, acestea nu vor participa în cadrul competiției Red Apple MIXX, ci în categoriile dedicate din cadrul Red Apple: “Interactive advertising (campaign)” și “Interactive advertising (tools)”.
Red Apple introduce anul acesta 2 noi categorii competiționale: “Low-budget advertising (made without the usage of professional equipment)” și “Innovative advertising”. În plus, organizatorii festivalului lansează și concursul "Young Creators", primul brief pentru acest concurs urmând să fie anunțat în septembrie.
Red Apple va include și un program de conferințe și seminarii care, anul acesta, va explora lumea artei, cu ajutorul reprezentanților acestei comunități: producători, designeri, fotografi și alti profesioniști experimentați și talentați
Despre Red Apple
Festivalul Internațional de Publicitate de la Moscova, Red Apple, este o competiție unică care reunește, la Moscova, reprezentanți ai industriilor rusă și internațională de media și publicitate. Peste 5.000 de delegați din 30 de țări participă anual la festival. În mod tradițional, festivalul include și un program de seminarii și conferințe. Red Apple va avea loc la Moscova, pe 26-27 septembrie, și este găzduit în cadrul centrului de conferințe Digital October.