Initiativa Grupului CEZ in Romania si a festivalului Neversea de a promova energia verde in randul tinerei generatii printr-un experiment unic la nivel modial – primul DJ care a mixat de pe o turbina eoliana, la 100 metri inaltime – a fost premiata international in cadrul Event Production Awards 2020, cu premiul „Brand Activation of the Year”.
Distinctia a fost acordata in cadrul galei de decernare a premiilor Event Production Awards (EPAs), editia a a IX-a. Aceasta avut loc joi seara in Londra, in cadrul acestui eveniment fiind recunoscute echipele si personalitatile care sunt implicate in desfasurarea celor mai mari evenimente outdoor si live. Campania „The Green Power of NEVERSEA” a primit premiul cel mare, dintre cele opt campanii finaliste la categoria „Brand Activation of the Year”.
„Parteneriatul cu Neversea este o sursa continua de inspiratie pentru noi in provocarea de a aduce energia verde mai aproape de generatia tanara. Ne-am propus sa atragem atentia publicului Neversea, un public reprezentativ pentru «generatia verde», si, iata, am reusit. Recunoasterea internationalt a activtrii ne face foarte mandri si bucurosi!”, a declarat Ondrej Safar, Country Manager CEZ Romania.
„Ne bucura extrem de mult acest premiu. Multumim echipei CEZ pentru incredere, sprijin si curajul de a realiza această actiune in premiera internationala. Video-ul cu Alex Parker mixand la peste 100 m inaltime, de pe o turbina eoliana a facut inconjurul lumii marcand astfel debutul demersurilor noastre pentru a transforma NEVERSEA intr-un festival alimentat cu energie verde in urmatorii doi ani”, a declarat Bogdan Radulescu, Head of Partnerships&News Business Neversea.
Momentul unic la nivel mondial a avut loc anul trecut, in luna mai, in Parcul Eolian CEZ, cel mai mare parc eolian de pe uscat din Europa, si a marcat atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ. Parcul eolian este situat in regiunea Dobrogea, la mai putin de 50 de kilometri fata de plaja unde se desfasoara anual Neversea, cel mai mare festival de la malul marii.
Experimentul care a dus muzica la inaltimea unui parc eolian, reusind astfel sa creeze o asociere inedita intre muzica electronica si energia verde, a fost filmat si poate fi urmarit aici:
Acesta a fost implementat de Grupul CEZ in Romania in parteneriat cu festivalul Neversea, iar comunicarea campaniei „The Green Power of NEVERSEA”, a fost realizata de Rogalski Damaschin Public Relations, agentia care detine contul activitatilor de comunicare ale Grupului CEZ in Romania.
In cadrul editiei Neversea 2019, zona CEZ a fost prima zona 100% verde din cadrul festivalului. Aceasta a fost in totalitate alimentata cu energie regenerabila si a adoptat masuri pentru a preveni, reduce si compensa orice efect advers asupra mediului.
Anul acesta, Grupul CEZ in Romania va fi pentru al treilea an consecutiv partener al festivalului Neversea, iar prin aceasta colaborare isi propune sa creasca gradul de constientizare in randul generatiilor actuale si viitoare asupra importantei utilizarii surselor alternative de producere a energiei electrice.