Băneasa Shopping City a primit două medalii importante în cadrul ICSC Solal Marketing Awards 2011 pentru campania de relaţii publice “Barbatii vor sa se distreze – MAI Masculin” şi strategia de advertising adoptată anul trecut.
Campania “Barbatii vor să se distreze” a fost implementată anul trecut în mai, luna bărbaţilor. Cu această ocazie, Băneasa Shopping City a organizat week-end-uri dedicate bărbaţilor, cu jocuri (NFS, Wii, FIFA 2010, Guitar Hero şi Fight Round), expoziţii de produse (ceasuri, bijuterii, produse cosmetice şi ochelari de soare). Punctul culminant al campaniei a fost vizita pilotului de Formula 1 Giancardo Fisichella, care a condus un Ferrari 458. Milioane de oameni s-au angajat activ în campanie şi s-au bucurat de unicitatea acestor evenimente.
Al doilea premiu primit de Băneasa Shopping City a fost acordat pentru remarcabila strategie de advertising adoptată anul trecut. În doar 3 ani de la deschidere, Băneasa Shopping City a devenit liderul centrelor comerciale in România din punct de vedere al celui mai bun loc de promovare a unui brand. Branduri de top din piaţă au ales Baneasa Shopping City ca locul perfect pentru promovare, obţinînd rezultate notabile.
“Ne bucură foarte mult această recunoaştere internaţională şi suntem mândri de rezultatele înregistrate în ultimii ani. Îi mulţumesc echipei mele pentru eforturile depuse şi dăruire. Vom continua să muncim foare mult pentru a împlini aşteptările vizitatorilor noştri şi vom veni cu idei şi concepte pentru a-i surprinde mereu”, a declarat Ali Ergun Ergen, CEO Baneasa Developments.
ICSC Solal Marketing Awards 2011 a avut loc în Istanbul, Turcia, între 6 şi 8 aprilie şi a înregistrat un număr record de înscrieri, 177 din 22 de ţări din Europa.
ICSC Solal Marketing Awards, organizată de International Council of Shopping Centres (Consiliul Internaţional al Centrelor Comerciale), este recunoscută ca un punct de referinţă pentru excelenţă industrială şi celebrează tot ce e mai bun din retail marketing, recompensând cele mai eficiente campanii. International Council of Shopping Centres este asociaţia profesională şi comercială internaţională pentru industria centrelor comerciale. Este o organizaţie non-profit cu peste 60.000 de membri din peste 80 de ţări din lume.