Idea principală economiseşte 39 de milioane € în primul an. Horstmeier: “Angajaţii noştri fac diferenţa”.
Bucureşti/München. Îmbunătăţirile propuse de angajaţii BMW Group au atins un nou maxim istoric în cursul anului trecut ca parte a programului CRE8 de management al ideilor.
“Peste 62 de milioane de euro în economii anuale din partea îmbunătăţirilor propuse de angajaţii noştri este cea mai mare sumă obţinută vreodată în urma programului BMW Group de management al ideilor. Peste 8.000 de idei pentru îmbunătăţire au fost depuse în 2019”, explică Ilka Horstmeier, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru resurse umane, “iar mai mult de un sfert dintre aceste idei s-a implementat deja.”
O propunere depusă de doi angajaţi din München s-a evidenţiat în mod deosebit în ceea ce priveşte reducerile de costuri. Împreună, cei doi au putut să crească eficienţa funcţională a unităţii centrale de control electronic din fiecare automobil BMW actual cu economii potenţiale de 39 de milioane de euro încă din primul an.
“Managementul ideilor este un alt domeniu în care angajaţii noştri pot face diferenţa. Dedicarea lor pentru optimizarea proceselor este un aspect important al capacităţii de inovaţie a BMW Group”, adaugă Horstmeier.
De-a lungul ultimilor 80 de ani, compania a răsplătit ideile remarcabile ale angajaţilor ei. Programul său de management al ideilor se concentrează pe ideile din afara domeniului de activitate al angajaţilor. Angajaţii primesc un bonus dacă propunerea lor este implementată.
Nivelul recompensei reflectă creativitatea şi angajamentul ideii, nivelul de îmbunătăţire a calităţii şi cum este implementată din punct de vedere economic. 15 locaţii de pe mapamond au programe CRE8.