Promoţia Orange încurajează românii să cumpere online
Orange România şi GECAD ePayment anunţă rezultate record în luna aprilie pentru numărul de tranzacţii online prin card, o creştere de 10 ori peste media lunară din primul trimestru 2007. Ca urmare a acestei creşteri, numărul total de tranzacţii online prin card procesate prin sistemul ePayment® a depăşit 40.000 în aceeaşi lună aprilie şi menţine tendinţa pentru luna mai.
În perioada 5 aprilie – 16 mai, Orange a organizat o promoţie specială prin care fiecare abonat Orange a primit bonus 100 de minute în reţea la achitarea online a facturii emise în luna aprilie, prin card, în zona Web Care. Rezultatul direct a fost creşterea cu peste 80% a utilizatorilor înregistraţi în Orange Web Shop şi Web Care, dintre care 50% se estimează că sunt utilizatori noi de comerţ electronic care au făcut pentru prima dată o plată online.
“Ne bucurăm foarte mult, evident, de impactul acestei promoţii iar mai încurajator decât creşterea efectivă a numărului de tranzacţii este procentul de noi utilizatori atraşi către plăţile online prin card, asimilat creşterii semnificative de utilizatori înregistraţi în Orange Web Care şi Web Shop. Sperăm că astfel contribuim la generarea unei deprinderi moderne pentru o parte cât mai mare din populaţie”, spune Oana Şolcă, Web Shop & Web Care marketing manager la Orange România. “Web Care şi Web Shop sunt două proiecte avangardiste, investiţia pe care Orange o face pentru popularizarea comerţului electronic şi deschiderea românilor către plăţi online prin card. Promoţia din luna aprilie este o premieră; urmează altele atât pentru Orange Web Care cât şi pentru Orange Web Shop,” adaugă Oana Şolcă.
Orange acceptă plăţi online prin card în cele două zone speciale Web Care şi Web Shop din august 2006, cu suportul soluţiei ePayment®. Până în luna martie 2007 evoluţia a fost de creştere constantă cu 30%-45% în fiecare lună, iar marea parte a portofoliului de clienţi înscrişi în Web Care era reprezentată de persoane fizice, nelipsind însă companiile mici şi mijlocii. Campania din luna aprilie de promovare a plăţii online a facturii Orange a reuşit să atragă şi să motiveze publicul larg către plăţile online prin card. Este un pas înainte pentru întreg comerţul online românesc.
“Cifrele înregistrate în platforma ePayment® şi estimările extrapolate la nivelul întregii pieţe arată o creştere spectaculoasă a industriei româneşti de comerţ electronic. Sunt paşi uriaşi dar fireşti pentru o piaţă în etapă iniţială de creştere şi sperăm că vor motiva tot mai multe companii să acorde o atenţie mărită serviciilor de plată online. Deşi există încă prejudecăţi legate de securitatea mediului online, populaţia României reacţionează pozitiv la oferte interesante şi servicii de calitate, arătând că este pregatită pentru comerţul electronic” concluzionează Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.
Campania de comunicare pentru promoţia Orange 100 de minute a mers pe trei direcţii simple şi s-a concentrat în principal asupra celor care nu utilizează în mod obişnuit Internetul. Fiecare factură a fost însoţită de un mesaj imprimat pe plic, secondat de o campanie de SMS-uri trimise exclusiv în ziua de emitere a facturii. În plus au existat bannere pe site-ul orange.ro şi în secţiunile Web Care şi Web Shop. Campania urmează să se încheie pe 16 mai, ultima zi în care se pot face plăţile pentru ultimele facturi emise în luna aprilie, acestea putând fi achitate online, prin card, de către orice abonat Orange, din contul personal Orange Web Care.
Bucuresti, 15.05.2007
{mosloadposition user10}