Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Record de agentii inscrise la Noaptea Agentiilor 2013

Cea de-a patra ediţie a Nopţii Agenţiilor are loc anul acesta pe 25 aprilie şi propune un traseu ce include 34 de agenţii de comunicare, Energiea şi Institute, the café.

Agenţiile care şi-au anunţat participarea anul acesta sunt: Action Global Communications România; BBDO; Chelgate Public Affairs & Public Relations; Dizainăr; Draftfcb; Eventures; G2 România; Senior Hyperactive şi agenţiile GolinHarris, Lowe&Partners, Medic One, Mobile Works, Initiative, BPN – din grupul Lowe; Frank Group, Oxygen PR, Momobi şi MSPS – din grupul Frank; H Media; HIPPOS; Image PR; Infinit Solutions; Jazz; Kubis Interactive; MEC România; Optimedia; pastel; Publicis; Rusu+Borţun Brand Growers & Rusu+Borţun Cyber Growers; Saatchi&Saatchi România; Smart Corporation Group; The Group; Web Digital.

Energiea se va transforma şi anul acesta în “Agenţia de Vis” şi va provoca creativii la distracţie.

Detalii despre evenimentele organizate de agenţiile participante şi harta Nopţii Agenţiilor vor fi disponibile online, pe www.noapteaagenţiilor.ro şi pe www.facebook.com/institute.ro.

Noaptea Agenţiilor este un proiect The Institute, care îşi propune să promoveze creativitatea locală şi să faciliteze socializarea în rândul celor pasionaţi de comunicare. Ajuns la cea de-a patra ediţie, evenimentul permite publicului larg să treacă pragul agenţiilor preferate, într-un context relaxat şi informal, şi încurajează agenţiile să îşi dovedească originalitatea prin organizarea de evenimente creative.

Traseul Nopţii Agenţiilor a inclus anul trecut 24 de agenţii de comunicare. Mai multe despre ce evenimente au avut loc la ultimele ediţii găsiţi pe www.noapteaagenţiilor.ro şi pe www.facebook.com/institute.ro.

Noaptea Agenţiilor este un eveniment provocat de Grolsch şi susţinut de Pepsi.
F64 Studio este fotograful oficial al ediţiei, iar 360 Revolution se numără şi anul acesta printre partenerii tradiţionali, alături de Rusu+Borţun Brand Growers şi Netvibes.
Evenimentele din cele 34 de agenţii participante vor putea fi urmărite live pe site-ul www.noapteaagentiilor.ro, prin soluţia de livestreaming oferită de Distinct.
Partenerii media sunt: Şapte Seri, IQads şi Mixtopia.

The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine, Romanian Design Week şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO, ADC*RO Awards şi „10 ani de creativitate românească”.

Bucuresti, 28.03.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.