Veniturile internaţionale din reclama pe internet vor creşte în anul 2007 cu 28%
Veniturile ETARGET, furnizor internaţional de advertising online, au crescut cu 216%
Suma totală a veniturilor ETARGET în anul 2006 este de 2,247 milioane euro
ETARGET, furnizorul de reclamă de tip PPC (pay-per-click), care s-a lansat şi pe piaţa din România, a înregistrat pe parcursul anului 2006 venituri în valoare de 2,247 milioane euro per total pieţe în care compania activează. Creşterea veniturilor în primul trimestru al 2007 în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut este de 216%, iar numărul clienţilor activi ai companiei a crescut într-un ritm anual de 198%.
Conform estimărilor agenţiei britanice ZenithOptimedia, piaţa internaţională a reclamei pe internet se va dezvolta considerabil în 2007 în Europa de Est şi în Orientul Apropiat. „ETARGET a evoluat rapid în cei cinci ani de activitate şi suntem încrezători că vom contribui semnificativ la dezvoltarea pieţei de profil şi în România“ , afirmă Dušan Urban, Country Manager ETARGET România.
De curând, ETARGET s-a lansat oficial şi pe piaţa din România, având deja în portofoliu 21 de portaluri partenere. În prezent, în cele patru ţări în care activează, serviciul afişează peste 2 miliarde mesaje de reclamă contextuală lunar, pe 711 portaluri de internet.
Bucuresti, 3.05.2007
{mosloadposition user10}