În urma unui proces de redefinire a identităţii, Elevate Media a devenit Elevate. După mai bine de un an de activitate, bogat in experienţe şi încărcat cu muncă pentru toţi membrii echipei Elevate are şi o nouă identitate vizuală.
Noua imagine Elevate marchează evoluţia organizaţiei şi a serviciilor de reclamă în lift. Acest proces de rebranding aduce cu el şi relansarea site-ului www.elevate.ro , site ce oferă informaţii despre reţeaua Elevate de indoor advertising, despre produsele şi serviciile furnizate, precum şi despre partenerii şi clienţii firmei.
Strategia de brand şi de identitate a fost realizată de www.droscaru.ro, singurul site românesc finalist în 2005 la New York Festivals, una din cele mai importante competiţii de profil din lume, care premiază, de aproape 50 de ani, excelenţa în publicitatea internaţională.
Campania de comunicare a noii identităţi vizuale se desfăşoară atât online (wall-street.ro,iqads.ro) cât şi pe radio(magic Fm) şi în presă (Cotidianul, 24 Fun, Academia Caţavencu, Investiţii&Profit)
Prin combinarea unei atitudini profesioniste şi o apropiere faţă de partenerii de afaceri Elevate dezvoltă relaţii de succes, materializate până acum în campanii pentru diverse domenii de activitate: auto, restaurante, media, domeniul bancar, Internet şi telecomunicaţii, imobiliare sau programe de sănătate.
Asumându-şi rolul de deschizător de drumuri, Elevate a contribuit la educarea comunităţii de media şi advertising privind beneficiile pe care le aduce acest suport media, iar viitorul pentru această piaţă cu un mare potenţial întrevede acestui tip de reclamă o prezenţă comună în lifturile din România.
{mosloadposition user10}