Astăzi, BMW a prezentat oficial noul spot cu durata de 60 de secunde pentru automobilul electric BMW i3, reclamă care va fi difuzată în timpul primului sfert al transmisiunii NBC de la Super Bowl XLIX, eveniment ce va avea loc duminică, 1 februarie 2015.
După o pauză de patru ani, BMW revine la marele meci cu "Newfangled Idea", care îi are ca protagonişti pe Katie Couric şi Bryant Gumbel. Spotul se juxtapune cu faimosul clip Today Show din 1994, în care aceiaşi Katie Couric şi Bryant Gumbel au o confuzie pe tema "ce este internetul?", pentru a ajunge la Katie şi Bryant care, în 2015, sunt surprinşi de conceptul revoluţionat al modelului BMW i3.
"În 1994, oamenii nu erau încă lămuriţi cu privire la internet, o situaţie oarecum asemănătoare la cum este privită în prezent mobilitatea electrică", a declarat Trudy Hardy, vicepreşedinte de marketing al BMW of North America. "Mobilitatea electrică se află într-un moment important. Ne aflăm în situaţia în care se întâmplă ceva măreţ şi sperăm că prin acest spot să educăm audienţa cu privire la BMW i3 şi electromobilitate, totul într-o manieră amuzantă, care să-l implice pe telespectator."
Spotul BMW i3 reprezintă – atât pentru Katie, cât şi pentru Bryant – prima participare la nivel naţional într-o reclamă a unui brand.
"Când BMW mi-a oferit şansa de a da timpul înapoi, în 1994, şi să mă amuz pe seama lui Bryant – şi a mea -, am spus «da» imediat", a declarat Katie Couric. "Înregistrarea nu mite, nu am fost nişte vizionari atunci, dar, slavă Domnului, în 2015 suntem mult mai mult adepţii @ (n.a. la) recunoaşterea inovaţiilor ecologice şi revoluţionare, aşa cum este BMW i3."
"Spotul BMW i3 pentru Super Bowl este prima mea reclamă, iar oportunitatea de a reveni alături de Katie este ceva incredibil", a spus Bryant Gumbel. "Nu suntem actori şi a trebui să fim noi înşine, ceea ce a făcut să fie uşor şi distractiv."
BMW i este brandul BMW orientat spre viitor şi dezvoltare durabilă, care este dedicat rezolvării multora dintre provocările mobilităţii cu care se confruntă cele mai populate oraşe ale lumii. BMW i3 este primul automobil BMW i a cărui construcţie s-a bazat, de la început, pe utilizarea vastă a fibrei de carbon. Disponibil în prezent în SUA, BMW i3 are un preţ de pornire de 43.350 de dolari (care include 950 de dolari pentru transport şi livrare), iar modelul cu range-extender are un preţ de pornire de 47.200 de dolari (care include 950 de dolari pentru transport şi livrare).
Spotul face parte dintr-o campanie mai mare, care include activări digitale şi în social media. KBS (kirshenbaum bond senecal + partners) a dezvoltat şi realizat partea de creaţie, iar UM a fost responsabilă pentru media buying în numele BMW.
"Newfangled Idea" este disponibil acum pe canalul YouTube al BMW of North America: //youtu.be/U1jwWwJ-Mxc.
Vizitaţi //bmwusa.com/hellofootball pentru conţinut oficial BMW i3 Super Bowl, hashtag: #HelloFuture.