Aceleasi premise, acelasi obiectiv, un alt nivel. Campania Reciclatorii by Odyssey isi face auzit mesajul printr-un nou episod.
“Asa cum am promis, platforma Reciclatorii merge mai departe cu un nou proiect. Mesajul noii campanii este acelasi. In continuare incercam sa ii facem pe oameni sa inteleaga cat de important este sa recicleze hartia si mai ales care sunt implicatiile acestei actiuni”, spune Alexandru Aron, Creative Coordinator Odyssey.
“Dupa ce in trecut am comunicat in print, TV si online, de data asta am hotarat sa ne scoatem mesajul in strada. Acolo unde zi de zi, simtim ca ne sufocam in trafic. Acolo de unde in ultimii ani au disparut milioane de metri patrati de spatii verzi si au fost inlocuite cu monstri de beton”, adauga Alexandru Aron.
Ideea a plecat de la o realitate constatata stiintific, dar neconstientizata in randul populatiei. Astfel, unul dintre lucrurile pe care oamenii nu le stiu este faptul ca un copac matur retine 20 de kilograme de praf. Cu cat mai multi copaci, cu atat mai putin praf, cu atat mai putina poluare. Stiind acest lucru, am hotarat ca urmatorul episod al platformei Reciclatorii sa se concentreze asupra acestui fapt.
Asa ca in unele zone verzi din Bucuresti (parcurile Izvor, Cismigiu, Herastrau), dintre cele care inca mai exista, am pus in copaci saci “de praf”. Ei sunt de altfel si purtatorii mesajului nostru care este unul simplu si direct.
“Fiecare copac retine 20kg praf. Nu mai taiati copacii. Reciclati hartia!”
“Speram ca in urma acestui gest, oamenii care vor fi expusi la comunicare si vor vedea saculetii sa inteleaga importanta conservarii spatiului verde. Pentru ca pana la urma, acest lucru nu este doar un semn de civilizatie, este un lucru care are influente pozitive directe in calitatea vietii fiecaruia dintre noi”, spune Alexandru Aron.
Reciclatorii by Odyssey reprezinta o platforma creativa, la care se adauga mereu lucruri, echipa Odyssey facand in mod constant campanii noi de constientizare.
Reciclatorii si-au inceput activitatea in luna iulie 2007, cand echipa Odyssey a inceput sa foloseasca exclusiv hartie reciclata: avem cosuri speciale pentru asa ceva si o persoana care se ocupa ca aceasta hartie sa ajunga la punctele de reciclare. Am achiziţionat cosuri speciale pentru fiecare departament, cosuri destinate exclusiv colectarii separate a hartiei. Ulterior, i-am rugat pe clientii si partenerii nostri sa ni se alature in acest demers, iar cosurile speciale pentru hartie au fost din partea casei.
Totodata, ne-am personalizat semnatura electronica cu un mesaj care sa atraga atentia asupra reducerii consumului inutil de hartie.
In 2007, de Craciun, toata agentia a impodobit un brad imaginar, pe un perete al salii de conferinte, mesajul fiind ca sunt multe moduri de a te bucura de Craciun si nu este necesar sa tai un brad pentru asta. In martie 2008, de ziua femeii, am derulat o campanie impotriva felicitarilor pe hartie si am pus felicitarile „cu spatele la zid”.
Campania este sustinuta de site-ul www.reciclatorii.ro si de mai multe executii: spot care a fost promovat pe TV si internet pe site-uri sociale, blogg-uri si, mai ales, care a circulat viral; printuri publicate in reviste la propria lor alegere.
Acest proiect este semnat de Alexandru Aron (Creative Coordinator), Anca Baciu (Copywriter), Dan Panaitescu (Creative Coordinator), Ileana Sebe (Strategy Director), Adrian Bratu (BTL Account Manager).
{mosloadposition user10}