Grapefruit a realizat procesul de rebranding al companiei de curierat cu livrare în aceeași zi, Sameday Courier. Noua identitate vizuală a Sameday Courier integrează eficient toate valorile brandului: flexibilitate, servicii personalizate, rapiditate, creativitate, inovație și siguranță. Identitatea vizuală însoțește direcția strategică bazată pe evoluția serviciilor companiei și pe consolidarea relației între aceasta, clienți și angajați.
Sameday Courier se poziționează ca singura firmă de curierat din România care face livrări în aceeași zi atât în țară, cât și în străinătate. Conceptul creativ s-a bazat pe un simbol al libertății și flexibilității, pasărea, încadrată într-o formă geometrică pentagonală de forma unui scut, ce reprezintă securitatea proceselor și calitatea serviciului de curierat. Aceste două simboluri sunt reprezentate în stilul origami, ceea ce accentuează ideile de creativitate, libertate și inovație, asociate companiei.
“Am plecat de la nevoia de a diferenția Sameday Courier și prin altceva decât timpul foarte scurt în care sunt realizate livrările, lucru pe care și-l atribuie din ce în ce mai multe companii de curierat de la noi. Deși livrarea în aceeași zi este un diferențiator ce caracterizează foarte bine compania, am vrut să mergem mai departe și să construim o identitate vizuală care să integreze și celelalte beneficii, la fel de importante, pe care le aduce firma: serviciile tailor-made, calitatea în defavoarea volumului, securitatea, deschiderea unei companii care comunică atât cu clienții, cât și cu angajații săi”, a declarat Ana-Maria Bogdan, Managing Director la Grapefruit.
Sloganul Sameday Courier, “Yourway”, este în concordanță cu valorile pe care le transmite noua identitate vizuală adoptată. Acesta susține serviciile personalizate pe care le asigură firma de curierat și deplasează accentul către calitate, siguranță și flexibilitate. Toate materialele vizuale aferente se bazează pe valoarea esențială a brandului: orice, oricum și oriunde, în aceeași zi. Vechiul slogan, “Simply today”, nu comunică în mod explicit toți diferențiatorii relevanți pentru companie, devenind redundant și limitativ.
“Nu mai este suficient să oferi <cea mai bună calitate la cel mai bun preț>, ci este necesar ca acestea să fie încadrate de <cel mai scurt timp posibil>. Sameday Courier nu este doar <o firmă de curierat>, ci este o relație bazată pe calitatea și flexibilitatea reale ale serviciilor noastre. Am vrut să transmitem faptul că Sameday poate fi un apropiat de încredere în relațiile interumane axate pe necesitatea transmiterii unui bun, a unei valori sau a altor elemente menite să păstreze un flux de transport între persoane juridice sau către persoane fizice”, a explicat Octavian Badescu, fondatorul Sameday Courier.
Grapefruit a semnat noua identitate vizuală a firmei, care transmite eficient către clienți abordarea personală, raportul calitate-preț și serviciile unice pe care le oferă Sameday Courier pe piața curieratului românesc. Procesul de rebranding a fost îndreptat în egală măsură către angajații companiei, pentru care s-a dorit obținerea unui brand engagement mai puternic și o reflectare sporită a valorilor brandului în comunicarea internă.
Echipa Grapefruit implicată în realizarea procesului de rebranding a fost formata din: Ștefan Liute (Strategie), Liviu Maxim (Creative Direction & Graphic Design), Ana-Maria Bogdan (Naming & Copywriting), Georgiana Dragomir (Project Manager).
{mosloadposition user9}