Brieful
Transilvania Executive Education este asociația non-profit care gestionează programul de studii EMBA 100% britanic susținut de University of Hall Business School în Cluj-Napoca. Proiectul de rebranding a plecat de la nevoia lor de a comunica, într-un mod curajos, tipul de experiență academică pe care o propun. Mai exact, noua imagine trebuie să transmită viziunea think global, act local a programului.
Provocarea
Am plecat de la percepția răspândită la noi în privința programelor academice: multă teorie și prea puțină practică, un discurs unidirecțional și prea puțină colaborare. Prin contrast, TEE nu propune o experiență academică tradițională, ci creează un mediu care favorizează dezvoltarea abilităților de leadership și încurajează mentoratul. E vorba, mai degrabă, de o comunitate care investește în dezvoltarea membrilor săi și favorizează schimbul de experiență. Ca poziționare, TEE nu e Profesorul, ci Partenerul de dialog.
Soluția
Atât la nivel vizual, cât și la nivel de discurs, ne-am propus să recontextualizăm tradiția și prestigiul din spatele universității britanice, Hall Business School, într-o formă modernă care reflectă misiunea asociației TEE, aceea de a aplica know-how-ul internațional în situații locale.
Această misiune a fost insight-ul care a inspirat construirea logoului. Mai exact, prin decuparea literei “T” în forma derivată din conturul hărții Transilvaniei, simbolul exprimă o intersecție, fizică și conceptuală, a două entități diferite care lucrează împreună pentru a forma liderii de mâine.
“Conturul simplificat al Transilvaniei în care este integrat acronimul devine o ștampilă a calității academice. Forța și valoarea brandului este subliniată și prin alegerea cromatică îndrăzneață. Fontul rotunjit al acronimului este modern, prietenos și jucăuș, iar cel ales pentru varianta integrală a numelui conține serife subtile, reinterpretate tot în cheie modernă. Din nou, e vorba de un mix între tradiția instituției care susține cursurile și orientarea sa către viitor.” Sabina Stănciucu, Senior Copywriter Marks.
Ne-am propus ca identitatea vizuală și vocea brandului să scoată în evidență valorile TEE. De aceea, discursul este autentic, pragmatic, intuitiv, transparent și demn de încredere. Pilonii pe care se bazează personalitatea brandului sunt: growth (through future-oriented thinking), broadening horizons (through connected thinking), community (that nurtures responsibile leadership).
“Mai concret, poziționăm TEE ca o comunitate fondată pe networking, colaborare și schimb constructiv de idei între studenți, profesori și profesioniști din companii multinaționale. În acest mod, instituția, prin programul academic, inspiră liderii de mâine. “ Mia Munteanu, Client Service Director Marks.
“Ne-am bucurat să-i avem pe cei de la Marks alături de noi în această călătorie.
Cu ajutorul lor, ne-am redescoperit identitatea și suntem acum pregătiți să comunicăm mai bine ceea ce Transilvania Executive Education reprezintă, o comunitate pentru oamenii de business care investesc în educație.” Bianca Opriș, Manager Operațiuni TEE.
TEE este programul care le deschide profesioniștilor posibilitățile mediului internațional de business, prin dezvoltarea gândirii critice și prin înțelegerea în profunzime a ritmului alert în care se schimbă economia globală.
Echipa Marks:
Dan Hagiu, Creative Director
Sabina Stănciucu, Copywriter
Irina Radu, Copywriter
Bogdan Boiangiu, Art Director
Bogdan Apalaghiei, Art Director
Maria Ștefăniță, Art Director
Mia Munteanu, Client Service Director
Echipa TEE:
Andrew Taylor – Director program EMBA, Cluj
Euxenia Capata – Manager proiecte TEE
Bianca Opriș – Manager Operatiuni TEE