In urma unui complex proces de rebranding, Total Advisor Insurance Broker, unul dintre cei mai mari brokeri idependenti de asigurari din Romania, a devenit Otto Broker de Asigurare.
Otto Broker reflecta personalitatea companiei, directia in care aceasta evolueaza si este o reprezentare fidela a viziunii impartasite de echipa. Identitatea vizuala exprima optiunea pentru o diferentiere clara fata de concurenta, modul unic in care Otto Broker isi propune sa abordeze domeniul brokerajului de asigurari din Romania. Procesul de rebranding a marcat definirea clara a celor doua divizii Otto Broker: cea de retail si cea corporate. Noua structura a companiei se traduce in cresterea gradului de specializare a brokerilor, adaptarea precisa la nevoile specifice ale clientului cu efect direct in imbunatatirea calitatii serviciilor.
Divizia de retail Otto Broker isi desfasoara activitatea in primul sau birou “high street”, in bulevardul Unirii, nr. 69. Acest “magazin de asigurari” este un prim pas catre familiarizarea clientului final cu domeniul si are menirea de a impulsiona cresterea gradului de incredere in avantajele oferite de asigurari. Pentru a facilita accesul clientului la serviciile sale, Otto Broker a lansat si platforma online www.asiguraripentrutoti.ro. Ofertele de asigurari de locuinte si bunuri, sanatate, viata si pensii, CASCO si RCA pot fi studiate online si clientul poate consulta un expert Otto Broker pentru detaliile finale. Astfel clientul ajunge sa incheie cea mai buna polita de asigurare, in cele mai bune conditii. Platforma ofera utilizatorului acces la servicii de calitate si ii permite, in acelasi timp, sa economiseasca timp si bani.
„Spend less to cover more” exprima pozitionarea Otto Broker Corporate Division. In ceea ce priveste domeniul corporate, Otto Broker isi propune sa satisfaca si sa depaseasca asteptarile clientilor sai companii, oferind serviciul cerut dar, mai cu seama, prin initiativele pe care le poate avea un adevarat profesionist in brokerajul de asigurari. Specialistii Otto Broker lucreaza indeaproape cu toti clientii pentru a concepe si dezvolta in permanenta cele mai bune programe de asigurare, astfel incat fiecare dintre acestia sa cheltuiasca mai putin decat de obicei pentru a asigura mai mult ca de obicei.
Brandul Otto Broker reflecta misiunea asumata de intreaga echipa – sa fim cel bun broker pentru clientii nostri si comunica principalele valori ale companiei: eficienta si initiativa in beneficiul clientului, profesionalism si promptitudine, pasiune si hotarare.
In concluzie, „noul brand este rezultatul unei raportari mai precise a companiei la propria sa identitate construita in cei peste sapte ani de existenta, in care elementul definitoriu al activitatii a fost excelenta in slujba clientului”, declara Victor Sraer, Managing Partner Otto Broker.
“A fost un proces de rebranding ca la carte, ceea ce inseamna ca noi doar l-am ghidat, atat in comunicarea externa, cat si in cea interna. Meritul apartine in mare masura clientului. Acesta a inteles ca trebuie sa se priveasca obiectiv si ne-a ajutat sa-i intelegem business-ul. Apoi, a avut curiozitatea si abilitatea sa inteleaga, la randul sau, specificul muncii noastre. Astfel, am putut lucra intr-adevar in echipa.” precizeaza Gabriel Branescu, managing partner la badcat_, agentia care a gestionat rebrandingul Otto Broker.
{mosloadposition user10}