La împlinirea a 10 ani de activitate pe piața românească, Provident Financial România anunță o nouă identitate de brand, introdusă prin campania comercială de vară – “Pensiunea”.
“Provident are acum un aer mai dinamic, un ton optimist, centrat pe o identitate vizuală proaspătă, o arhitectură de brand redefinită, o tonalitate unică a mesajului și a graficii și un nou stil vizual și fotografic”, declară Marilena Bârliga – Director Marketing Provident Financial România.
Procesul de redefinire a brandului a fost unul complex, realizat la nivel de Grup (International Personal Finance) și cu aportul tuturor țărilor în care compania mamă (IPF) este prezentă – România, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Lituania, Cehia, Slovacia și Mexic. La baza procesului de rebranding au stat cercetări de piață și analize specifice în fiecare dintre aceste țări, susținând astfel un brand cu o tradiție de peste 130 de ani, foarte bine cunoscut în comunitățile în care este prezent.
“Conform studiilor interne, în România, Provident este perceput la acest moment ca un brand experimentat şi de încredere, capabil să ţină pasul cu evoluţia permanentă a clienţilor săi. Prin schimbarea arhitecturii de brand şi a identităţii vizuale ne dorim să reflectăm modul în care clienţii noştri evoluează şi cum, în mod consecvent, noi ne adaptăm nevoilor lor. Mai mult decât atât, cred că este cel mai bun moment pentru o nouă identitate vizuală, având în vedere aniversarea celor 10 ani de activitate pe piața din România” declară Marilena. Lansarea noii identități va fi prezentată începând cu noua campanie comercială de vară, sub sloganul: “Alege împrumutul care te lasă să alegi” pentru a susţine încă o dată promisiunea făcută de către companie de a oferi produse și servicii adaptate nevoilor clienţilor săi.
Campania este una integrată și include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare externă și internă, și a fost realizată împreună cu Jazz Communication și Rogalski Damaschin Public Relations.
“Pensiunea” este povestea unui cuplu tânăr care a pornit cu zece ani în urmă în aventura unei mici afaceri de familie. Cei doi și-au deschis prin forțe proprii o pensiune în casa rămasă de la bunici, dintr-o zonă turistică. Au înțeles însă curând că, pentru a face față așteptărilor clienților, au nevoie constant de noi mici investiții: un spațiu de joacă pentru copii, ateliere pe specific local pentru cei cărora le place să decoreze și să bricoleze sau biciclete pentru cei pasionați de drumețiile prin pădure. Pentru acestea Provident le-a oferit împrumuturile adecvate.
SPOT TV Pensiunea
Din punct de vedere comercial, Provident îşi susţine această poziţionare puternic bazată pe ideea alegerii împrumutului potrivit, oferind clienţilor săi o serie de noi oportunități de finanțare (sume mai mari și perioade mai lungi de rambursare).
“Noua identitate vizuală a brandului depășește cu mult o simplă schimbare de design. Dorim să transmitem un mesaj clar, că Provident Financial România se transformă într-o companie inovatoare, orientată și mai mult către oameni. Schimbarea aceasta pornește din interiorul companiei, unde am început să regândim structuri, procese și fluxuri interne astfel încât să fim mult mai dinamici”, spune Marilena.
Despre Provident Financial România
Provident Financial România este o instituție financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naționale a României și face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,6 milioane de clienţi în șapte ţări din Europa Centrală şi de Est – Bulgaria, Cehia, Lituania, Polonia, România, Slovacia și Ungaria, precum şi în Mexic. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din regiune și una dintre cele mai puternice 250 de companii internaţionale listate la Bursa din Londra. (https://www.provident.ro/).