Brandient a conceptualizat platforma de brand si redesenat identitatea vizuala pentru liderul categoriei
La sfarsitul lui 2011, fondul international de investitii Oresa Ventures a achizitionat RTC—firma cu cel mai mare volum de vanzari pe piata solutiilor pentru birou din Romania. Achizitia a fost urmata firesc de infuzia unei noi viziuni si a unui spirit capabil sa genereze schimbare pozitiva in organizatie.
Nevoia unei noi identitati de brand si a unor programe interne de brand engagement a venit din principalele obiective ale organizatiei: recastigarea leadership-ului reputational si cresterea eficientei interne pentru o calitate mai buna a relationarii cu clientii. Brandient a propus o "brand idea" sustenabila si relevanta, construita in jurul principalului avantaj competitiv al RTC. Esenta promisiunii reuneste pe de o parte gama completa de produse si pe de alta parte relationarea simpla, usoara si prietenoasa. Noul slogan de brand "O zi buna la birou!" reuseste nu doar sa exprime intr-o maniera prietenoasa esenta serviciilor companiei, ci are rolul de a imprima organizatiei un comportament orientat catre client, intr-o maniera clar asumata.
Promisiunea de simplificare si usurinta in relationare a generat o abordare vizuala minimalista, coroborata cu o folosire versatila a unei palete de culori pastel. "Scris cu litera mica, dar sigura, si incadrat intr-o forma extrem de simpla, logoul vorbeste despre modul in care serviciile RTC iti pot face ziua de lucru mai usoara, in timp ce complexitatea gamei si a serviciilor a fost lasata pe seama celor doua puncte din final care sugereaza o oferta diversificata si potential nelimitata."—Ciprian Badalan, Senior Graphic Designer Brandient.
Noua identitate vizuala si noua retorica a companiei au fost sustinute si aplicate pe principalii vectori de comunicare, in timp ce experienta cu brandul a fost intarita prin cateva sesiuni de brand engagement cu managementul.
RTC este liderul in birotica si papetarie din Romania. Cu o gama de produse de peste 4000 item-uri prezente in catalogul de vanzari si circa 6000 in totalul portofoliului, RTC are o capacitate de livrare de 99,7% din total gama datorita investitiei intr-un depozit ultramodern de 8000 mp. RTC promite clientilor sai cea mai extinsa gama de produse din Romania, cu cel mai mare portofoliu de branduri si un nivel ridicat de calitate a serviciilor.
Pentru mai multe detalii, vezi RTC Case Study.