Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rebranding RTC: nr.1 in distributia de papetarie si birotica promite “O zi buna la birou”

brandient

Brandient a conceptualizat platforma de brand si redesenat identitatea vizuala pentru liderul categoriei

La sfarsitul lui 2011, fondul international de investitii Oresa Ventures a achizitionat RTC—firma cu cel mai mare volum de vanzari pe piata solutiilor pentru birou din Romania. Achizitia a fost urmata firesc de infuzia unei noi viziuni si a unui spirit capabil sa genereze schimbare pozitiva in organizatie.

Nevoia unei noi identitati de brand si a unor programe interne de brand engagement a venit din principalele obiective ale organizatiei: recastigarea leadership-ului reputational si cresterea eficientei interne pentru o calitate mai buna a relationarii cu clientii. Brandient a propus o "brand idea" sustenabila si relevanta, construita in jurul principalului avantaj competitiv al RTC. Esenta promisiunii reuneste pe de o parte gama completa de produse si pe de alta parte relationarea simpla, usoara si prietenoasa. Noul slogan de brand "O zi buna la birou!" reuseste nu doar sa exprime intr-o maniera prietenoasa esenta serviciilor companiei, ci are rolul de a imprima organizatiei un comportament orientat catre client, intr-o maniera clar asumata.

Promisiunea de simplificare si usurinta in relationare a generat o abordare vizuala minimalista, coroborata cu o folosire versatila a unei palete de culori pastel. "Scris cu litera mica, dar sigura, si incadrat intr-o forma extrem de simpla, logoul vorbeste despre modul in care serviciile RTC iti pot face ziua de lucru mai usoara, in timp ce complexitatea gamei si a serviciilor a fost lasata pe seama celor doua puncte din final care sugereaza o oferta diversificata si potential nelimitata."—Ciprian Badalan, Senior Graphic Designer Brandient.

Noua identitate vizuala si noua retorica a companiei au fost sustinute si aplicate pe principalii vectori de comunicare, in timp ce experienta cu brandul a fost intarita prin cateva sesiuni de brand engagement cu managementul.

RTC este liderul in birotica si papetarie din Romania. Cu o gama de produse de peste 4000 item-uri prezente in catalogul de vanzari si circa 6000 in totalul portofoliului, RTC are o capacitate de livrare de 99,7% din total gama datorita investitiei intr-un depozit ultramodern de 8000 mp. RTC promite clientilor sai cea mai extinsa gama de produse din Romania, cu cel mai mare portofoliu de branduri si un nivel ridicat de calitate a serviciilor.

Pentru mai multe detalii, vezi RTC Case Study.

Bucuresti, 14.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.