Agentia On Media isi schimba numele sub care a fost cunoscuta in industria de comunicare de mai bine de 10 ani.
Incepand cu 1 ianuarie 2012, On Media, agentie de publicitate full service, aflata pe piata inca din anul 2001, si-a schimbat numele in Adbrain Partners.
„In ultimii ani, agentia s-a dezvoltat foarte mult, fie ca vorbim despre serviciile oferite, de portofoliul de clienti sau de echipa care ne reprezinta.” declara Vlad Schuster, actionar si General Manager Adbrain.
„Am simtit nevoia sa facem aceasta schimbare deoarece numele On Media nu reflecta in totalitate faptul ca suntem o agentie de publicitate full service. Am intrat pe piata din Romania cu servicii exclusiv de media. De-a lungul timpului, serviiciile oferite s-au diversificat astfel incat astazi suntem o agentie full-service, oferind consultanta in advertising, relatii publice si media.” continua Vlad Schuster.
De asemenea, noul nume vrea sa scoata in evidenta parteneriatul durabil care s-a cladit de-a lungul timpului in relatia cu clientii agentiei. Adbrain Partners mosteneste de la On Media o echipa de profesionisti in advertising si un portofoliu stabil de clienti printre care KFC, Scania, Pizza Hut, Paul Maison de Qualite, Petrom, Hard Rock Cafe.
Despre AdBrain
AdBrain are in spate o experienta de peste un deceniu, cu un portofoliu bogat de clienti si cu sute de proiecte dezvoltate pentru acestia. Actionarii agentiei sunt: Vlad Shuster – General Manger – si Dana Mich – partener fondator.
Noul site al agentiei este www.adbrain.ro.