Cu o traditie de aproape un secol, Restaurantul Diplomat isi reimprospateaza imaginea si meniul cu o campanie de rebranding, semnata Brands & Bears.
Numele “Diplomat” este unul rasunator pe piata HoReCa, restaurantul se bucura de o locatie cu adevarat unica in Bucuresti, frecventata de un target exclusivist.
Cu toate acestea, brandul, cu peste 80 de ani vechime, nu mai reusea sa exprime caracterul actual al restaurantului, decorul formal cu o abordare moderna si tendintele contemporane ale preparatelor haute cuisine.
Prima parte a campaniei consta intr-un teasing minimalist, print si online, urmat de un reveal care anunta noua identitate a restaurantului Diplomat, locul in care experienta intalneste inovatia si avangardismul culinar.
Retete culese din intreaga lume, reinterpretate intr-o maniera contemporana, muzica jazz si nelipsitele cocktailuri vor incanta, intr-un cadru restrans si prietenos, invitatii de seama ai evenimentului de vineri, 25 Aprilie, eveniment menit sa prezinte noua infatisare a restaurantului Diplomat.
Tot atunci va fi lansat si programul de membership care va oferi membrilor clubului Restaurant Diplomat prioritate la rezervari, preturi preferentiale, posibilitatea de a organiza evenimente private, o evidenta clara a istoricului de plata si multe alte beneficii.
Echipa Brands& Bears care a creat noua identitate a restaurantului Diplomat este formata din Florin Gaina – Art Director, Gabriel Romosan – Copywriter, Camelia Moroianu – Account Executive si Maria Chiribau – BTL & Production Manager.
Din partea Restaurant Diplomat: Tinu Sebesanu – Consultant, Claudiu Prepelita – Manager Restaurant.