inghetata cu lapte si aroma de vata de zahar
Napoca, brandul românesc de înghețată al companiei Unilever, readuce feeria poveștilor copilăriei în viața de zi cu zi printr-o campanie inedită dedicată gustului minunat al înghețatelor copilăriei. Cu aceasta ocazie a celebrării copilăriei, Napoca își completează portofoliul de produse cu o înghețată cu un gust special – Șugubăț, cu lapte și aromă de vată de zahăr.
„Într-o lume plină de griji și de planuri, uităm să mai fim copii, să ne bucurăm de lucruri simple, să privim viața ca pe o poveste frumoasă care merită trăită în fiecare clipă. Napoca, un brand 100% românesc, poartă această semnătură frumoasă a copilăriei, pe care anul acesta am învelit-o într-o aură de basm, cu scopul de a pune în valore cele mai frumoase povești ale copilăriei și de a ne transforma, pe noi, adulții, măcar pentru câteva clipe, în copii”, declară Anca Severin, Senior Brand Building Manager Napoca, Unilever South Central Europe.
În perioada campaniei, 15 mai – 22 august 2014, Napoca invită consumatorii să reasculte unele dintre cele mai îndrăgite povești ale copilăriei: Albă ca Zăpada, Cenușereasa, Scufița Roșie, Degețica, Frumoasa din Pădurea Adormită și altele, înregistrate de Claudiu Istodor, actor la Teatrul Mic, cunoscut și ca vocea Poveștilor Nemuritoare, și Răzvan Simion, coprezentatorul emisiunii „Neața cu Răzvan și Dani”. Pentru a descărca gratuit aceste povești, consumatorii sunt invitați să acceseze site-ul campaniei www.inghetatadepoveste.ro și să introducă codurile unice de participare tipărite pe bețele înghețatelor Napoca.
Totodată, oricine se înscrie in campanie va participa la tragerea la sorți pentru a câștiga unul dintre cele 100 premii zilnice, ce constau în tablete PC Samsung Galaxy Tab 3 Lite, sau unul dintre cele 3 premii lunare, ce constau în excursii pentru 4 persoane, la un parc de distracții din Europa.
Înghețatele Napoca participante la campanie sunt: Napoca White, Napoca Lux, Napoca Premium Cioco Migdale, Napoca Premium Struguri, Panda, Napoca WOW Fructe de Pădure, ROM 47 grame Stick și Șugubăț, noul produs Napoca, cu lapte și aromă de vată de zahăr.
Pentru fanii poveștilor și ai înghețatei, Napoca a pregătit și o caravană a poveștilor, care va fi prezentă în București și alte șase orașe (Brașov, Cluj, Craiova, Iași, Sibiu, Timișoara) pe parcursul verii.
Campania „Reascultă poveștile copilăriei” se va desfășura la nivel național și este comunicată pe următoarele canale: TV, radio, online, in store și consumer activation.
Pentru mai multe detalii referitoare la campania promoțională, vă rugăm accesați: www.inghetatadepoveste.ro .
În februarie 2009, Unilever a intrat pe piața înghețatei, cu marca internațională Algida, și a achiziționat legendara marcă românească de înghețată Napoca. Decizia de intrare pe piața înghețatei – una dintre cele mai atractive piețe de produse alimentare datorită dimensiunii sale și potențialului ridicat de creștere – este parte a strategiei Unilever de creștere în Europa Centrală și de Sud.
Unilever este liderul mondial al pieței de înghețată și comercializează în România unele dintre cel mai bine vândute mărci de înghețată din lume, reunite sub brandul-umbrelă Algida: Magnum, Carte d’Or, Cornetto, Viennetta, Big Milk, Cucciolone, Kolorki și Twister. Înghețata Algida comercializată pe piața din România este produsă în fabricile Unilever din Italia, Franța, Germania, Polonia și Ungaria, iar înghețatele Napoca sunt în continuare produse în fabrica din Cluj.