se reorganizeaza in functie de publicul tinta
Incepand cu 15 aprilie, grupul Realitatea – Catavencu va avea o noua structura operationala si de management, care nu mai tine cont de suportul media pe care este difuzat fiecare produs (tv, radio, print etc), ci numai de publicul vizat (target market) – fie acesta cititor, telespectator sau ascultator. In noua structura, managementul general, resursele financiare si umane sunt alocate pe medii diverse, in trei noi mari divizii media: Quality (care cuprinde Realitatea TV, Realitatea International, Realitatea FM, Cotidianul, Academia Catavencu, Radio Guerrilla si Idei in Dialog), Business (The Money Channel, Business Standard, Money Express si IP), Life Style (Romantica TV, Radio Total, Reteaua 24 FUN, Tabu, Superbebe, J’adore, Aventuri la Pescuit, Bucataria pentru Toti si Psihologia azi).
Directorii celor trei noi divizii integrate vor fi Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
La aceste trei noi divizii se adauga alte doua structuri strategice, care opereaza la nivelul intregului grup: NewsIN (condusa de Cosmin Popa) si New Media (aflata in subordinea lui Dragos Stanca).
"Maturizarea consumatorilor romani si sofisticarea operatiunilor media ale grupului Realitatea-Catavencu ne-au obligat practic sa facem aceasta reorganizare. Le multumesc cititorilor, telespectatorilor, ascultatorilor romani ca ne obliga sa livram produse premium si imi doresc ca decizia noastra, cu toate riscurile ei, sa fie dublata de increderea publicului. Cu toate acestea, nu am fi decis reorganizarea grupului daca nu am fi fost convinsi de profesionalismul colegilor nostri, de curajul lor si de deschiderea pe care au dovedit-o fata de tot ce este nou, modern, in slujba consumatorului. Cred ca nu este intamplator faptul ca Realitatea-Catavencu este primul grup media din Romania care pune consumatorul pe primul plan, organizandu-si activitatile in functie de interesele acestuia. Exista foarte multe vorbe despre consumatori, nu numai la managerii de media, dar si la politicieni, insa din pacate foarte putine fapte", a declarat Sergiu Toader, presedintele grupului Realitatea-Catavencu.
Activitatile grupului Realitatea-Catavencu vor fi coordonate, per ansamblu, de board-ul director din care fac parte Sergiu Toader (presedinte), Sorin Enache (director general), Doru Buscu, Mihnea Vasiliu, Sorin Vulpe si Dragos Stanca.
Mihnea Vasiliu a debutat in presa in urma cu 17 ani la Mediafax devenind in scurt timp primul director general al agentiei si cel care a contribuit decisiv la dezvoltarea celei mai mari agentii de presa din Romania. Mihnea a fost artizanul lansarii primului ziar de business din Romania, Ziarul Financiar, in 1998. In acelasi timp, el a contribuit la dezvoltarea si consolidarea diviziei de publishing a grupului Media Pro, cat si la cresterea cifrei de afaceri a business-ului de zece ori in sase ani. Ulterior, Mihnea a preluat conducerea mai multor divizii ale grupului Media Pro, inclusiv Publimedia, agentia de presa Mediafax, studiourile Buftea si imprimeriile Media Pro. In 2006, Mihnea a parasit Media Pro pentru a urma un master in afaceri la prestigioasa London Business School. Din august 2007, Mihnea Vasiliu face parte din board-ul de directori care conduce grupul de presa Realitatea-Catavencu.
Sorin Vulpe, membru fondator al Academiei Catavencu, este din anul 2000 presedinte al consiliului de administratie si director general al Academiei Catavencu. Sorin este absolvent al Institutului Politehnic Bucuresti si al University of London.
Dragos Stanca lucreaza in mass-media din 1996. A debutat la Radio Contact ca reporter, redactor si, apoi, redactor-sef al statiei Cluj. A lucrat, apoi, o scurta perioada la Ringier Romania, dupa care a fost redactor-sef la Clujeanul, primul ziar local lansat de grupul Media Pro (1999). A realizat emisiuni pentru ProTV Cluj si, ulterior, a coordonat lansarea altor sase publicatii locale pentru grupul Pro (2000 – 2003). Din 2004 a preluat managementul general al tuturor operatiunilor de publishing ale grupului Media Pro, unde a contribuit la dezvoltarea si consolidarea companiei prin lansarea a numeroase proiecte print si new media. La finalul anului 2006 s-a alaturat grupului Realitatea-Catavencu in calitate de director general publishing print si new media. Este primul manager roman de media care a dobandit un atestat de management si leadership din partea celor mai importante organizatii de publishing din lume, WAN si IFRA – prin Scandinavian International Media Institute din Copenhaga.
Bucuresti, 19.02.2008 {mosloadposition user10}