Grupul de presă Realitatea-Caţavencu a decis ca, începând de la 1 noiembrie 2008, să doneze lunar 0.5% din încasarile sale din publicitate către Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile.
Realitatea-Caţavencu a devenit luna aceasta primul trust media din România care se implică responsabil şi programatic în politicile de mediu, odată cu lansarea campaniei «Cod Verde». Decizia de a dona lunar un procent de 0.5% din veniturile din publicitate către Ministerul Mediului reprezintă o componentă esenţială a unui demers de durată. Instaurarea «Codului Verde» este o campanie pe termen lung de sensibilizare a clasei politice şi a opiniei publice.
Odată pe lună, toate produsele jurnalistice ale grupului vor arbora culoarea verde, în diferite elemente grafice specifice şi vor rezerva un spaţiu editorial consistent temelor legate de împăduriri şi oprirea defrişărilor, de reducere a poluării şi salvarea ariilor protejate, de surse alternative de energie şi stoparea deşertificării României.
Prima astfel de acţiune are loc chiar astăzi în judeţul Suceava, sub forma unei campanii fără precedent de împădurire a unei zone afectate de inundaţiile din vară. Campania “România prinde rădăcini”, iniţiată de Realitatea TV împreună cu RNP Romsilva şi MaiMultVerde şi susţinută de Petrom, se va desfăşura timp de trei zile în judeţele Suceava, Neamţ şi Bacău. Mii de oameni, personalităţi din toate domeniile alături de localnici, s-au alăturat acestui efort uriaş.
«Cod Verde» este rezultatul unei atitudini consecvente a grupului de presă de a promova un jurnalism de calitate, orientat tot timpul spre marile teme de pe agenda românilor care ne sunt telespectatori, cititori, ascultători. «Codul Verde» instaurat de Realitatea-Caţavencu îi va aduce împreună pe jurnaliştii grupului şi pe toţi românii care se simt, la rândul lor, revoltaţi şi responsabili, care vor şi pot să preia iniţiative şi să se constituie într-o comunitate a celor ce iubesc pur şi simplu România.
{mosloadposition user10}