real,- Hypermarket a lansat în luna decembrie un nou concept de vânzare la vrac, destinat de această dată ceaiului şi cafelei. „Tea & Coffee Shop” a fost deschis, în forma unui proiect-pilot, în magazinul real,- Pallady din Bucureşti, urmând să fie extins şi adaptat la nivelul întregii reţele în următoarele luni.
Noul concept a fost foarte bine primit încă din primele zile de funcţionare în real,- Pallady, clienţii magazinului arătându-se mulţumiţi de varietatea ofertei şi de faptul că pot să cumpere orice cantitate de ceai sau cafea ar dori. „Tea & Coffee Shop” propune o selecţie complexă de 30 de tipuri de ceai şi 30 de tipuri cafea, într-un spaţiu amenajat special ca să recreeze atmosfera ceainăriilor şi cafenelelor specializate, unde produsele se pot vedea, compara, mirosi şi cumpăra în cantitatea dorită, în funcţie de preferinţe. Prezentarea produselor este realizată cu ajutorul unor recipiente transparente, aşezate sub formă de piramidă, în aşa fel încât clienţii pot să vizualizeze rapid întreaga gamă de soiuri şi varietăţi.
Selecţia de ceaiuri cuprinde cele mai cunoscute şi mai populare varietăţi, ceai verde simplu și în diverse combinații cu fructe, ceai negru, ceai de plante (mușețel, sunătoare, coada șoricelului, mentă, gălbenele) precum şi specialităţi precum ceaiul rooibos sau ceaiul alb. În privinţa cafelei, selecţia cuprinde sortimente diverse de cafea Arabica, Robusta sau amestecuri ale celor două, cafea aromatizată sau cafea fără cofeină. Un mare avantaj al sistemului de vânzare la vrac este acela că un client care doreşte să testeze un anumit produs nu mai este nevoit să cumpere o cantitate prestabilită, ci poate să deguste o cantitate mai mică din mai multe varietăţi, urmând să se decidă ulterior la care se va opri pentru un consum constant. Cum secretul unui ceai bun sau al unei cafele perfecte stă în modul de preparare, reţeta optimă de preparare a sortimentului ales este inscripţionată pe etichetele individuale ale pachetelor cumpărate de la „Tea & Coffee Shop”, iar pentru cafeaua boabe clienţii au la dispoziţie o râşniţă profesională, unde pot măcina cafeaua, în funcţie de granulaţia dorită.
„Tendinţa generală a consumatorului este de a gestiona bugetul cu mult mai multa atenție, pentru a reduce cheltuielile, iar vracul este adaptarea perfectă la acest comportament de consum. Cu noul nostru proiect, le oferim clienţilor posibilitatea să cumpere sortimentele preferate la o calitate excelentă, în cantităţile dorite, la un preţ per kilogram mai bun decât în cazul produselor ambalate. Din ce am observat până acum, un client nu pleacă niciodată cu achiziționeze mai multe produse pentru un preţ pe care şi-l permite. Înainte, deşi şi-ar fi dorit să încerce produse noi, clienţii ezitau să le cumpere, din pricină că erau ambalate în cantităţi prea mari pentru nevoile lor. Acum au posibilitatea asta şi judecând după succesul pe care l-am înregistrat cu proiectul-pilot de la real,- Pallady, avem toate motivele să ne dorim extinderea lui, cât mai curând, la nivelul tuturor magazinelor noastre din România”, spune Marius Tuțu, Manager Categorie la real,- Hypermarket România.