Joi, 10 decembrie a.c., real,- Hypermarket deschide cel de-al 24-lea magazin din reţeaua sa din România, la Ploieşti, investiţie care se ridică la suma de 23,8 milioane de euro.
Primul magazin real,- din Ploieşti este amplasat în afara oraşului, în Blejoi şi se desfăşoară pe o suprafaţă totală construită de 12.500 de metri pătraţi, cu o suprafaţă utilă de vânzare de 7.731 de metri pătraţi şi este deservit de o parcare cu peste 550 de locuri. real,- Ploieşti se înscrie în linia strategică de design interior, prin care se urmăreşte diminuarea timpului petrecut la cumpărături, prin existenţa celei de-a doua intrări în dreptul sectorului alimentar, expunerea produselor proaspete ca într-o piaţă, conceptului „shop in shop” la raionul de electronice, cosmetice etc.
Despre prezenţa retailerului în Ploieşti, dl. Michel Lamoot, Managing Director al real,- Hypermarket România, a spus: „Ne bucurăm mult că debutăm astăzi pe piaţa unui oraş dinamic precum Ploieştiul, astfel că, la fel ca în toate oraşele unde suntem prezenţi, vom face tot posibilul să ne impunem ca un angajator de elită şi un partener de marcă, prin contribuţia la dezvoltarea economiei locale şi încurajarea utilizării ofertei de produse regionale. Deşi ne confruntăm cu toţii cu o criză economică mondială, real,- continuă să investească în România demonstrând astfel că este un partener de încredere şi încurajând totodată dezvoltarea producţiei locale. Am investit aproape 24 de milioane de euro pentru acest nou magazin, investiţia totală de până acum în reţeaua real,-, care numără în prezent 24 hypermarketuri, cifrându-se la aproximativ jumătate de miliard de euro. Totodată, suntem mândri că familia real,- se îmbogăţeşte acum cu încă 280 de angajaţi din Ploieşti, care au posibilitatea să se dezvolte din punctul de vedere al carierei într-un mediu înalt profesionist şi cu oportunităţi de promovare.”
real,- Ploieşti vine cu o ofertă variată pe ambele sectoare – alimentar şi nealimentar – cele 40.000 de produse comercializate fiind în proporţie de 90% de la producători şi furnizori locali.
Cu spaţii generoase şi aerisite, noul magazin dispune de aparatură de cea mai înaltă tehnologie, pe diferite sectoare de activitate: echipament frigorific ultraperformant, dispozitive de cântărire de ultimă generaţie, cuptoare şi grill de mare capacitate la sectoarele de Gastronomie şi Brutărie etc. Fluidizarea traficului de cumpărători este asigurată zilnic prin amplasarea unui număr de 48 de case de marcat.
Dl. Michel Lamoot: „Ne-am propus să facem shoppingul mai uşor, mai prietenos, mai accesibil din punct de vedere al preţurilor şi original, de aceea am dezvoltat un format de magazin care permite accesul atât pe zona de produse alimentare, cât şi nealimentare, venind cu un sortiment îmbunătăţit pentru peşte, vin, legume, fructe şi gastronomie. Suntem convinşi că şi la Ploieşti oferta noastră şi promoţiile pe care le pregătim vor fi apreciate.”
În acest an, real,- a dezvoltat gama de produse marcă proprie prin introducerea a trei noi categorii: real,-QUALITY, real,-BIO şi real,- Selection, care beneficiază de un raport calitate preţ superior.
real,- lucrează cu peste 60 de furnizori naţionali pentru produsele marcă proprie.
De asemenea prin venirea real,- Hypermarket, ploieştenii vor avea la dispoziţie sistemul Enomatic. Avantajele pentru clienţi sunt evidente: aceştia au posibilitatea de a degusta şi evalua un anume sortiment de vin înainte de a îl cumpăra. Vorbim de vinuri de top sau vinuri noi pe piaţa româneasca, pentru care serviciul de degustare se dovedeşte extrem de util real,- având o gamă deosebit de variată în acest sens. Peste 320 de vinuri româneşti din toate regiunile viticole ale ţării (Banat, Transilvania, Moldova, Muntenia, Oltenia, Terasele Dunării, Crişana şi Maramureş) reprezintă cea mai completă ofertă de vinuri româneşti din comerţul modern din România, obiectivul real,- fiind relansarea şi susţinerea podgoriilor şi centrelor viticole româneşti în comerţul de la noi. Oferta de vinuri autohtone este completată cu peste 300 de vinuri din 15 ţări, atât din Europa (Franţa, Italia, Ungaria, Germania, Spania, Portugalia etc.), cât şi din “Lumea Nouă” a vinului (Chile, Argentina, California, Africa de Sud, Australia etc.). Degustarea cu ajutorul sistemului ENOMATIC se face pe baza cumpărării unui card de degustare, cu valoare minimă de 10 lei, care permite în medie 15-20 de degustări, în funcţie de vinurile alese. Dacă s-a epuizat suma încărcată pe el, cardul se poate realimenta de câte ori se doreşte acest lucru. Pentru real,- un beneficiu important obţinut in urma implementării proiectului este participarea companiei la crearea unei culturi a vinului in rândul consumatorilor romani.
real,- pune la dispoziţia cumpărătorilor o serie de servicii cum ar fi: sisteme foarte flexibile de finanţare, verificarea aparaturii cumpărate la bancul de probă, ajustarea hainelor, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu volum mare şi valoare unitară de peste 500 de RON, birou pentru returnarea produselor etc.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}