real,- Hypermarket România inaugurează mâine, 3 decembrie 2009, al treilea hipermarket al său din Timişoara, cu o investitie de 24,2 milioane de euro.
real,- Timişoara Est este amplasat la ieşirea din oraş, înspre Lugoj, în Ghiroda, pe str. Aeroport, nr. 86. Noul magazin se desfăşoară pe o suprafaţă totală construită de 12.500 de metri pătraţi, dispune de o suprafaţă utilă de vânzare de 7.500 de metri pătraţi şi beneficiază de o parcare cu peste 500 de locuri.
Investiţia de peste 24,2 milioane de euro cuprinde, pe lângă clădirea propriu-zisă, echipamente frigorifice ultraperformane, dispozitive de cântărire de ultimă generaţie, cuptoare şi grill de mare capacitate, nu mai puţin de 48 de case de marcat şi o gamă sortimentală ce numără peste 40.000 de produse alimentare şi nealimentare provenite în proporţie de peste 90% de la producători şi furnizori naţionali.
Cu acest al treilea magazin deschis la Timişoara care se alătură primelor două deschise în martie 2006 şi noiembrie 2007, real,- Hypermarket a investit la Timişoara aproximativ 70 de milioane de euro şi a creat în jur de 900 de locuri de muncă consolidându-şi astfel poziţia de lider în materie de investiţii în comerţul alimentar din zona Banatului şi angajator de top in regiune.
„Pentru noi, Timişoara este oraşul în care ne-am născut pe piaţa românească în urmă cu mai bine de trei ani, iar primirea călduroasă pe care oraşul ne-a făcut-o atunci ne-a dat încredere să continuăm extinderea reţelei şi a investiţiilor. De altfel, Vestul ţării, în ansamblul său, reprezintă un teritoriu strategic pentru real,-, nu doar prin magazinele pe care le avem aici dar şi prin parteneriatele solide, pe termen lung, pe care ni le propunem cu furnizorii locali şi regionali. Timişorenii, care ne cunosc de peste trei ani, deja ştiu că suntem deopotriva un partener de încredere pentru mediul de afaceri din regiune dar şi angajator de elită, care oferă oportunităţi de carieră la scară naţională şi internaţională pentru întregul său personal. Deschiderea noului magazin dovedeşte angajamentul nostru pe termen lung ca jucător pe piaţa din Timişoara, dar şi puterea companiei în competiţia pentru reducerea preţurilor. Aceste lucruri sunt în primul rând în avantajul consumatorilor din Timişoara, care vor beneficia în viitor de preţuri mai mici, datorate unei competiţii puternice.”, a declarat Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket România.
Începând cu acest an, real,- a îmbunătăţit şi modul de prezentare a vinurilor la raft; layout-ul special al prezentării vinului, în funcţie de culoare, ca prim factor de decizie a consumatorului şi de locul de origine (ţară, podgorie, centru viticol), ajută consumatorul în a se orienta şi în a decide mai uşor care este vinul pe care şi-l doreşte pe masă. Mai mult, odată cu deschiderea real,- Timişoara Est, timişorenii vor avea acces la cel mai modern sistem de degustare a vinurilor, ENOMATIC, prin care se oferă posibilitatea de degustare a unui anume sortiment de vin înainte de a-l cumpăra. Până în momentul de faţă, sistemul ENOMATIC a fost disponibil doar în magazinele din Bucureşti şi în real,- Constanţa Nord. Clienţii pot alege dintr-o gamă de 24 de vinuri, din care 16 roşii şi 8 vinuri albe şi roze. Pentru familiarizarea publicului cu o gamă cât mai variată de vinuri, selecţia acestora în sistemul ENOMATIC se schimbă lunar. Cele peste 320 de vinuri româneşti din toate regiunile viticole ale ţării (Banat, Transilvania, Moldova, Muntenia, Oltenia, Terasele Dunării, Crişana şi Maramureş) reprezintă cea mai completă ofertă de vinuri româneşti din comerţul modern din România, obiectivul real,- fiind relansarea şi susţinerea podgoriilor şi centrelor viticole româneşti în comerţul de la noi. Oferta de vinuri autohtone este completată cu peste 300 de vinuri din 15 ţări, atât din Europa (Franţa, Italia, Ungaria, Germania, Spania, Portugalia etc.), cât şi din “Lumea Nouă” a vinului (Chile, Argentina, California, Africa de Sud, Australia etc). Degustarea cu ajutorul sistemului ENOMATIC se face pe baza cumpărării unui card de degustare, cu valoare minimă de 10 lei, care permite în medie 15-20 de degustări, în funcţie de vinurile alese. Dacă s-a epuizat suma încărcată pe el, cardul se poate realimenta de câte ori se doreşte acest lucru.
Tot în acest an, real,- a introdus în magazinele sale produsele sub marca proprie real,- QUALITY, care se bucură de aprecierea consumatorilor ca urmare a unui raport calitate-preţ foarte bun. Produsele real,- QUALITY sunt comparabile cu liderul de piaţă din punctul de vedere al calităţii, însă sunt comercializate la preţuri mai mici. Sortimentul diversificat de articole real,- QUALITY include atât produse alimentare din diferite categorii, precum paste, orez, dulciuri, băuturi, pre-mixuri pentru prăjituri, conserve, produse proaspete din categoria brânzeturilor, mezelurilor, pâine, pizza congelată etc., cât şi produse nealimentare, precum detergenţi sau cosmetice. Concomitent cu dezvoltarea brand-ului real,- QUALITY, real,- România a introdus în magazinele sale alte două mărci proprii apreciate, real,- BIO – produse cu origine biologică controlată – şi real,- Selection – articole din categoria premium, la preţuri rezonabile.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}