real,- Hypermarket Romania lanseaza un nou program de anvergura de fidelizare a clientilor: „Cutite fara egal”, in urma rezultatelor foarte bune inregistrate de campaniile anterioare: „Ia-ma acasa”’ si Gateste fara egal’.
Cutitul bucatarului, cutite de paine sau de friptura, cutitul Santoku, sunt doar cateva din produsele de colectie marca Thomas Rosenthal pe care real,- le pune la dispozitia clientilor sai. Calitatea cutitelor este data de caracteristicile acestora: otel de cea mai buna calitate, usor de manuit, usor de curatat, usor de ascutit si de intretinut. In plus, fiind vorba de cutite profesionale, acestea au fost testate pentru a reuni cele mai exigente standarde si cerinte UE in domeniu.
Programul de fidelizare se desfasoara in perioada 23 septembrie a.c. – 15 februarie 2011 si presupune acumularea pe baza bonului de cumparaturi a unui numar de 20 de puncte, care aduc o reducere de pana la 70% la achizitionarea unui cutit sau accesoriu Thomas Rosenthal. Intreaga gama de cutite Thomas Rosenthal se regaseste amplasata pe rafturi special amenajate in magazin. Pentru cumpararea produsului cu pret redus, oricand pe perioada 23.09.2010-15.02.2011, clientul se va prezenta la casa de marcat cu produsul si cu “bonus cardul” completat cu toate cele 20 de puncte, in conformitate cu regulamentul programului disponibil pe site-ul companiei www.real.ro si in magazine.
Pe intreaga perioada de desfasurarea a campaniei accesoriile speciale/produse de lemn, suporturi set cutite si fund taire beneficaza de reducere fara acumularea de puncte.
Alegerea programului „Cutite fara egal” de la Thomas Rosenthal a fost facuta pe baza unui studiu anterior, care a presupus intervievarea unui esantion determinat de clienti, in majoritate beneficiari ai programelor de fidelizare derulate anul trecut de real,-Hypermarket. 93,93% dintre clientii intervievati, au raspuns afirmativ la intrebarea privind participarea la campaniile anterioare, peste 51 % au declarat ca isi doresc sa colectioneze cutitele Thomas Rosenthal in cadrul unei astfel de program, iar peste jumatate au preferat cutitele Thomas Rosenthal din cele cinci cinci branduri renumite propuse.
„Ne aflam la cel de al treilea program de fidelizare dezvoltat in parteneriat cu una dintre cele mai apreciate companii de retail-marketing pe plan global. De data aceasta, cutitele Thomas Rosenthal aduc calitatea profesionala in bucatariile clientilor nostri, iar dupa estimarile noastre, in cadrul programului vor fi achizitionate peste 300 000 de cutite. Aceasta campanie este cea mai mare derulata de noi anul acesta, fiindu-i dedicat si un website special //www.real-hypermarket.ro/thomas-rosenthal/ pentru informarea clientior nostri” a declarat Olaf Schulz Director cumparari produse nealimentare real,-Hypermarket.