Începând cu data de 30 august a.c., sediul central al companiei real,- Hypermarket România s-a mutat într-o nouă clădire, situată în apropierea fostului sediu şi având următoarele date de contact:
Bd. Theodor Pallady nr. 51 N, Sector 3 Bucureşti
Cod poştal 032258
Noul sediu este unul modern, cu spaţii luminoase, situat la etajele superioare ale magazinului real,- Pallady. Suprafaţa totală utilă de 6.500 mp îi va găzdui pe cei 350 de angajaţi real,- care lucrează în birourile centrale.
Clădirea multifuncţională structurată pe trei niveluri dispune de spaţii de birouri, săli de conferinţe, sală de mese şi alte utilităţi. Pentru întâlniri, atât cu partenerii de afaceri cât şi pentru cele interne sunt prevăzute un număr de 35 de săli de conferinţe. Totodată, sediul dispune de un cabinet medical şi de 185 de locuri de parcare rezervate pentru angajaţii real,-. Pe lângă structura funcţională a spaţiilor de lucru configurate în sistem „open space”, clădirea întruneşte cerinţele unui sediu modern „eco friendly” conceput să fie orientat către managementul eficient al resurselor. Astfel, design-ul ferestrelor maximizează pătrunderea luminii naturale, iar calitatea acestora asigură reducerea la minim a schimbului de căldură cu exteriorul. Sistemul de iluminat şi sistemele de monitorizare şi control ale temperaturii contribuie la economisirea energiei pe termen lung. În acelaşi spirit al orientării către protecţia mediului înconjurător s-a prevăzut un sistem performant de copiatoare care asigură economisirea hârtiei cu 50%; în plus, este folosită tehnologia bazată pe imprimarea cu ceară termală. Colectarea selectivă şi reciclarea sunt alte elemente care întregesc orientarea ecologică a clădirii.
Reţeaua informatică a fost realizată ţinând cont de necesităţile companiei şi este prevăzută suplimentar cu internet whireless atât pentru angajaţi, care pot folosi reţeaua companiei din orice spaţiu al clădirii, cât şi pentru vizitatori, în spaţiile special alocate în acest scop.
„Decizia mutării birourilor centrale este o urmare a planului strategic de a uni diviziile de vânzări METRO GROUP România într-un centru de afaceri modern multifuncţional, dar şi eco friendly, confirmând astfel extinderea şi consolidarea activităţii noastre pe piaţa românească de retail. Iată de ce suntem bucuroşi că beneficiem de un spaţiu optim care răspunde necesitaţilor actuale dar şi viitoare ale companiei ” – a declarat Michel Lamoot, director general real,- Hypermarket România.
real,- România este unul dintre liderii segmentului de hipermarket, deţinând 25 de magazine în toate marile centre economice din ţară şi având o ofertă de 70 000 de produse alimentare şi nealimentare.