prin lansarea real,- Quality
real,- Hypermarket intră în România cu marca proprie real,- Quality.
Peste 200 de produse real,- Quality sunt deja prezente pe rafturile celor 21 de magazine real,- din toată ţara.
Produsele real,- Quality sunt comparabile cu cele de marca “A brand” din punct de vedere al calităţii, însă sunt comercializate la preţuri mai mici, ceea ce le face foarte atrăgătoare pentru consumatori.
Aceştia pot economisi până la 20% prin achiziţionarea produselor real,- Quality, în comparaţie cu produse similare, lideri de piaţă pe segmentul lor, dar care aparţin unor branduri recunoscute.
“Prin marca real,- Quality dorim să oferim clienţilor noştri un raport foarte avantajos calitate-preţ, în comparaţie cu produse similare provenite de la producători renumiţi. Pe lângă calitatea garantată pe care o oferă, produsele real,- Quality vin şi cu preţuri foarte competitive. Într-o primă etapă, o gamă de peste 200 de produse real,- Quality a fost adusă pe rafturile magazinelor real,- în ultimele câteva luni. În perioada următoare, vom continua să extindem sortimentul de mărci proprii, ajungând la un total de 2000 de articole, până la începutul lui 2012. Pe termen mediu, targetul nostru este ca până la 20% din vânzările de produse alimentare să se realizeze de către mărcile proprii”, a declarat Tjeerd Jegen, Director General real,- Hypermarket Romania.
Produsele real,- Quality sunt comercializate atât în magazinele real,- din România, cât şi în toate celelalte 450 de hipermarketuri real,- din Germania, Polonia, Rusia şi Turcia.
Sortimentul diversificat de articole real,- Quality include atât produse alimentare din diferite categorii, precum paste, orez, dulciuri, băuturi, pre-mixuri pentru prăjituri, conserve, produse proaspete din categoria brânzeturilor, mezelurilor, pâine, pizza congelată etc, cât şi produse nealimentare, precum detergenţi sau cosmetice.
Fiecare produs oferă nu numai beneficiile unor ingrediente de calitate şi ambalaje atrăgătoare, comparabile cu cele ale mărcilor de top, ci vin şi cu preţuri considerabil mai mici.
Pentru a impune pe piaţă noul brand propriu, real,- va dezvolta o campanie puternică de promovare, folosind un mix de marketing complet (ATL, BTL). Campania de promovare a real,- Quality se va desfăşura la nivel naţional, utilizând toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale etc. Peste 1,5 milioane de exemplare ale catalogului promoţional real,- Quality au fost distribuite clienţilor hipermarketurilor real,- din toata ţara. Campania de lansare a real,- Quality este însă numai o primă etapă a unui proiect elaborat de promovare a mărcilor proprii, pe care compania urmează să-l desfăşoare în viitor.
Marca real,- Quality, care susţine cel mai bine sloganul real,- “Calitate la preţuri neaşteptate”, reprezintă în mod cert o alegere bună pentru întreaga familie.
Concomitent cu dezvoltarea brand-ului real,- Quality, real,- Romania a introdus în magazinele sale alte două mărci proprii, real,- Bio – produse cu origine biologică controlată – şi real,- Selection – articole premium, de cea mai bună calitate -, brand-uri care sunt deja prezente şi pe piaţa din Germania. Până la sfârşitul acestui an, real,- Romania îşi propune să aducă pe rafturile magazinelor aproximativ 140 de produse real,- Bio şi real,- Selection.
{mosloadposition user10}