real,- Hypermarket România inaugurează mâine, 29 octombrie 2009, cel de-al 22-lea magazin din reţeaua sa, în cadrul AFI Palace Cotroceni, investiţie care se ridică la suma de 23,4 milioane de euro.
real,- Cotroceni este amplasat în cadrul AFI Palace Cotroceni, poziţionat la intersecţia dintre Bulevardul Timişoara şi Bulevardul Vasile Milea. Noul magazin se desfăşoară pe o suprafaţă totală construită de 13.380 de metri pătraţi, dispune de o suprafaţă utilă de vânzare de 7.500 de metri pătraţi şi beneficiază de o parcare cu 2.500 de locuri, care aparţine întregului complex.
Locaţia, suprafaţa generoasă, layout-ul îmbunătăţit, gama sortimentală variată, calitatea produselor şi serviciilor, programul non-stop, dar şi facilităţile oferite de Mega Mall-ul AFI Palace Cotroceni sunt tot atâtea argumente prin care real,- Cotroceni îşi va convinge zilnic clienţii. Investiţia de 23,4 de milioane de euro înseamnă: echipamente frigorifice ultraperformane, dispozitive de cântărire de ultimă generaţie, cuptoare şi grill de mare capacitate, nu mai puţin de 51 de case de marcat şi o gamă sortimentală ce numără peste 40.000 de produse alimentare şi nealimentare provenite în proporţie de peste 90% de la producători şi furnizori naţionali.
Sortimentul diversificat se bazează pe două atribute principale: calitate şi prospeţime. Pentru acest magazin, a fost optimizat layout-ul, punându-se accentul pe crearea de spaţii cât mai aerisite, iar departamentele vinuri şi spirtoase, carne, brutărie, legume-fructe au fost remodelate, pentru o mai mare accesibilitate a clienţilor la produse şi pentru o experienţă cât mai plăcută la cumpărături.
La fel ca magazinele real,- Vitan şi real,- Constanţa Nord, real,- Cotroceni va beneficia de sistemul „Enomatic”, prin care se oferă posibilitatea de degustare a unui anume sortiment de vin înainte de a-l cumpăra. Clienţii pot alege dintr-o gama de 48 de vinuri, din care 32 roşii şi 16 vinuri albe şi roze. Pentru familiarizarea publicului cu o gamă cât mai variată de vinuri, selecţia acestora în sistemul „Enomatic” se schimbă lunar. De altfel, hipermarketul real,- oferă peste 700 de soiuri, de la produse aflate pe categoria de preţ entry-level, până la vinuri din podgorii renumite la nivel naţional şi internaţional. Degustarea cu ajutorul sistemului „Enomatic” se face pe baza cumpărării unui card de degustare, cu valoare minimă de 10 lei, care permite în medie 15-20 de degustări, în funcţie de vinurile alese. Cardul se poate realimenta de câte ori se doreşte acest lucru, atunci când s-a epuizat suma încărcată pe el.
„De curând am sărbătorit trei ani de prezenţă pe piaţa românească şi mă bucur că acest moment aproape coincide cu inaugurarea celui de-al treilea magazin din capitală. Bucureştiul încă are un potenţial ridicat pentru dezvoltarea retailului modern şi era momentul să ne extindem şi în zona de vest a capitalei. Această deschidere reprezintă o mare provocare pentru noi, fiind o premieră – primul hipermarket deschis în cadrul unui mall; tocmai din acest motiv avem foarte mari aşteptări de la acest magazin. Ne dorim ca şi cel de-al treilea real,- deschis pe piaţa atât de importantă a retail-ului bucureştean să reprezinte o experienţă cât mai plăcută pentru clienţii noştri: preţuri bune, calitate şi prospeţime, atmosferă prietenoasă, asistenţă din partea unui personal pregătit şi, nu în ultimul rând, servicii eficiente. Sperăm că am demonstrat că suntem un partener de încredere pentru furnizorii noştri locali şi un un angajator de elită, care oferă oportunităţi de carieră la scară naţională şi internaţională pentru întregul său personal. Considerăm că Bucureştiul are în prezent o piaţă de retail dinamică, cu o concurenţă puternică, unde dorim să ne impunem nu numai prin preţuri, ci, în primul rând, prin calitate. Anul 2009 a presupus continuarea investiţiilor noastre prin deschiderea de noi magazine, continuarea şi dezvoltarea unor noi proiecte pentru optimizarea SCM (Supply Chain Management), lansarea campaniei de mărci proprii şi o comunicare mai eficientă cu clienţii noştri, prin continuarea programelor de fidelizare şi a campaniilor publicitare” a declarat Jean Marc Givert, Manager Corporate Projects real,- International.
„A sosit momentul, iată, să deschidem porţile celui mai mare centru comercial din Romania, dar şi din Europa de Est, fapt care ne umple de mândrie. AFI Palace Cotroceni, care îşi aşteaptă clienţii începând cu data de 29 octombrie, este unic şi se diferenţiază prin arhitectură, atracţiile şi facilităţile oferite, dar şi prin faptul că, în premieră, va funcţiona 24 de ore din 24. Suntem convinşi că real,- Hypermarket, cea mai mare şi mai importantă ancoră a noastră, care a venit cu această noutate atractivă pentru clienţi: programul non-stop, va fi un punct principal de atracţie, pe lânga celelalte surprize pe care le-a pregătit Mega Fun Mall-ul AFI Palace Cotroceni”, a declarat Israel Visel, Mall Manager AFI Palace Cotroceni Mega Fun.
real,- Cotroceni pune la dispoziţia cumpărătorilor o serie de servicii cum ar fi: sisteme foarte flexibile de finanţare, verificarea aparaturii cumpărate la bancul de probă, ajustarea hainelor, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu volum mare şi valoare unitară de peste 500 de RON, birou pentru returnarea produselor etc.
Suprafaţa întregului complex comercial este împărţită în trei zone care cuprind, pe lângă hipermarketul real,-, 250 de magazine, 2.500 de locuri de parcare, 20 de săli de cinema, primul IMAX din România (3D), o pistă de carting, două cazinouri, un patinoar de aproximativ 1.000 mp, deschis tot timpul anului, un lac artificial cu bărcuţe electrice pentru copii, o pistă de role, o arenă de laser tag, bowling şi snooker, trenuleţ electric mini-Express, un spaţiu dedicat expoziţiilor permanente şi un loc unde se poate fuma narghilea.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}