În luna octombrie, real,- Hypermarket România sărbătoreşte 4 ani de la intrarea pe piaţă. În cei patru ani de activitate, real,- Hypermarket România a deschis 25 de magazine în 18 oraşe din întreaga ţară, in urma unor investiţii care ajung la aproximativ 500 de milioane de euro.
Pentru a se adapta în permanenţă cerinţelor şi nevoilor consumatorilor români, real,- a modernizat continuu formatul magazinelor sale, a adus numeroase premiere pe piaţa autohtonă de retail şi a adus inovaţii de ultimă oră în magazinele pe care le operează. Programele de loializare, noutăţile absolute aduse raionului de vinuri, inclusiv sistemul de degustare ENOMATIC, programul non stop pentru magazinele din Bucuresti, campaniile de returnare a TVA-ului, programele de reduceri de preţuri, dezvoltarea portofoliului de mărci proprii sunt doar câteva dintre acestea.
Evoluţia reţelei de hipermarketuri real,-, calitatea produselor şi serviciilor oferite, se remarcă şi în rezultatele financiare, compania înregistrând permanent un indice de volum al cifrei de afaceri supraunitar. Din 2006, primul an de prezenţă pe piaţă, până în 2009, cifra de afaceri a companiei a crescut de aproape 8 ori, de la 98,47 de milioane de euro până la 760,76 de milioane de euro (valori nete, nu includ TVA). De asemenea, beneficiile real,- pentru piaţa muncii din România nu sunt de neglijat, fiind create in jur de 2000 de locuri de munca in fiecare an operaţional. Angajaţii real,- au beneficiat de programe de calificare şi training, precum şi de posibilitatea construirii unei cariere de succes într-una dintre cele mai importante companii de pe piaţa de comerţ modern din ţară.
„real,- România aniversează, iată, 4 ani în România, prilej cu care dorim să le mulţumim clienţilor pentru încrederea acordată în toată această perioadă. Permanent, noi, la real,- am analizat şi am ţinut cont de cerinţele acestora, pentru ca acum să le putem oferi magazine moderne, cu preţuri mici şi produse de calitate, dar şi cu o repartizare sortimentală care le defineşte cât mai bine nevoile. În dorinţa de a ne poziţiona mai aproape de consumatori, vom continua programul de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui număr de 2-3 magazine pe an, în funcţie de ocaziile care se vor ivi, oferind astfel noi oportunităţi de carieră, la scară naţională şi internaţională. Totodată, vom continua programul adresat producătorilor locali, deoarece ne dorim să avem cât mai multe produse tradiţionale pe rafturile magazinelor noastre, precum şi programul „Cel mai ieftin”, cu lărgirea listei de produse dar şi cu creşterea numărului de promoţii şi oferte.”, a declarat Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket România.
Pentru clienţi, real,- a pregătit o lună întreagă de surprize, fiind puse în joc aproape 200.000 de premii pe parcursul lunii octombrie, constând în produse alimentare şi nealimentare, voucher-e de cumpărături, plata salariului sau a întreţinerii pe timp de un an, precum şi cadouri-surpriză care vor fi descoperite cu plăcere de câştigători. Valoarea totală a premiilor oferite depăşeşte 1,5 milioane de lei. Campania promoţională se desfăşoară între 30 septembrie şi 27 octombrie, iar regulamentul său se poate consulta pe site-ul real,-: www.real-hypermarket.ro.