pentru al optulea an consecutiv
Visa Europe a fost desemnată cea mai de încredere marcă de carduri de credit în România pentru al optulea an consecutiv, în cadrul sondajului "Trusted Brands 2013" realizat de revista Reader’s Digest.
Compania de tehnologie de plăţi Visa a fost aleasă drept cea mai cea mai de încredere marcă de carduri de credit în 11 ţări din Europa şi şi-a păstrat astfel titlul la nivel european pentru al cincilea an consecutiv. Cititorii Reader’s Digest au avut de ales între 15 mărci în cadrul acestei categorii.
Studiul "Trusted Brands" realizat de Reader’s Digest este unul dintre cele mai ample sondaje realizate în rândul clienţilor la nivel european, cu peste 18.000 de participanţi din 12 ţări europene. Principalul obiectiv al sondajului este identificarea mărcilor care se bucură de cea mai mare încredere în diverse categorii. Întrebările pentru participanţii la sondajul din acest an s-au concentrat pe ceea ce înseamnă încrederea pentru consumatori şi cine sau ce anume le-ar putea influenţa deciziile de cumpărare.
"Visa este recunoscută pentru rapiditate, încredere şi securitate şi ne bucurăm să vedem că aceste caracteristici se reflectă în încrederea consumatorilor din România şi din întreaga Europă. Încrederea oamenilor în Visa şi în serviciile de plăţi electronice furnizate este extrem de importantă pentru dezvoltarea continuă a companiei noastre. Sumele cheltuite pe cardurile Visa reprezintă acum 1 € din fiecare 7 € cheltuiţi în Europa, iar Visa investeşte 100 de milioane de euro anual în tehnologii inovatoare de plăţi. Consumatorii au ales Visa drept cea mai de încredere marcă de carduri de credit în Europa începând cu 2009 şi în România în ultimii opt ani şi ne angajăm să onorăm în continuare această încredere", a declarat Cătălin Creţu, director general România, Visa Europe.
Datele pentru studiul "Trusted Brands" al Reader’s Digest au fost colectate de Wyman & Dillon Limited din 12 ţări europene, în 11 limbi diferite, între septembrie şi octombrie 2012, în rândul a peste 18.000 de respondenţi. Principalul obiectiv al studiului este identificarea mărcilor care inspiră cea mai mare încredere europenilor dintr-o serie de categorii de produse de consum.
Visa a fost aleasă drept cea mai de încredere marcă de carduri de credit în 11 din cele 12 ţări care au participat la studiu, respectiv în Belgia, Republica Cehă, Finlanda, Franţa, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Elveţia.
În România, au existat opt ediţii ale studiului "Trusted Brands" al Reader’s Digest, iar cititorii revistei au ales de fiecare dată Visa drept cea mai de încredere marcă de carduri de credit.
Pentru informaţii suplimentare, accesaţi www.rdtrustedbrands.com.