Elefant.ro și agenția re7consulting România marchează un an de colaborare pe Google Ads definit de rezultate remarcabile. Agenția reușește să livreze de 12 ori investiția din șase cifre a retailerului, cu un buget optimizat cu 37%.
În luna martie 2022, agenția re7consulting a preluat contul de Google Ads al brandului Elefant.ro cu obiectivul de a realinia activitatea din Google Ads a retailerului pe o nouă direcție performantă de promovare, axată în principal pe asigurarea unei continuități stabile a volumului de vânzări înregistrat în anul precedent, realizată însă prin încercarea de a optimiza pe cât de mult posibil costurile de marketing Year Over Year [YOY].
Direcția strategică propusă de către agenția re7consulting a fost optimizarea procesului de targetare prin integrarea unor noi tipuri de campanii care nu existau până atunci în istoricul contului de Google Ads al retailerului: campaniile de Performance Max, în care a fost direcționat 90% din buget și în care s-au testat intensiv diferite plasamente pentru reclame în Search, Display, Shopping, YouTube, Discovery și Gmail.
Rezultate obținute în perioada martie 2022 – martie 2023, din campanii de Google Ads:
- O întoarcere de 12x a investiției din 6 cifre [ROAS] realizată de retailerul Elefant.ro în campanii Google Ads, în anul 2022, în contextul unei scăderi de doar 5% a venitului total obținut din campanii.
- Optimizarea cu 37% a bugetului de promovare alocat YOY de retailer în Google Ads
- Creșterea cu 9% a numărului efectiv de conversii
- Creșterea cu 200% a ratei de conversie
- Creșterea cu 37% a ratei de click YOY
- Optimizarea cu 30% a costului per click
“Ultimul an a reprezentat o provocare pozitivă pentru noi, în colaborarea cu Elefant.ro. Ne bucurăm că am avut oportunitatea să oferim partenerilor noștri o nouă viziune strategică în care fiecare leu investit a fost programat să întoarcă un rezultat, dacă nu o conversie, cel puțin un indicator clar măsurabil care să ne ofere un indiciu valoros în procesul de optimizare, o strategie care, iată, a livrat rezultate extraordinare într-un timp relativ scurt. În egală măsură, la fel de importantă a fost adaptarea noii strategii propuse pentru a integra și alte metrici esențiale pentru brandul Elefant.ro, precum creșterea vizibilității brandului și creșterea interacțiunii utilizatorilor cu brandul,” a spus Alexandra Lovin, Managing Partner re7consulting.