RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, deschide încă 5 birouri noi pe final de an și, totodată, se lansează în 3 noi orașe.
RE/MAX Realty Solutions (București), RE/MAX Star (Pitești), RE/MAX Vision (Alba Iulia), RE/MAX Welcome (Bacău) și RE/MAX Destine (Ploiești) sunt cele mai recente unități intrate în portofoliul companiei.
Cu o considerabilă experiență antreprenorială, Gheorghe Constantin, Broker/Owner-ul RE/MAX Realty Solutions (București), a investit în deschiderea unui birou RE/MAX fără a avea conexiuni anterioare cu domeniul consultanței imobiliare, mizând pe faptul că acest model de business îi poate conferi o serie de avantaje pe termen lung. „Motivul care a stat la baza alegerii unei francize RE/MAX a fost o experiență personală. Doream să vând un imobil, am căutat client prin intermediul mai multor agenți imobiliari și am observat nivelul de dezorganizare ce caracterizează această piață. În final am ajuns la RE/MAX și am fost încântat să observ implicarea acestei companii în profesionalizarea pieței, precum și utilitatea instrumentelor folosite în acest sens”, a declarat Gheorghe Constantin. Primul pas în dezvoltarea businessului este construirea unei echipe de calitate, adaugă acesta, iar până la finele anului viitor B/O RE/MAX Realty Solutions își propune formarea unei echipe de 15 oameni, iar peste cinci ani vizează atingerea unui număr de circa 50 de profesioniști. De altfel, antreprenorul ia în calcul și deschiderea altor birouri RE/MAX, într-o piață în care, în prezent, mai activează încă 11 birouri RE/MAX.
Economistă la bază, Gianina Marinescu, Broker/Owner RE/MAX Star, din Pitești, conduce de peste 25 de ani o companie de construcții, iar anul acesta a decis să investească într-un domeniu nou pentru ea, alegând modelul de business RE/MAX și deschizând prima unitate RE/MAX din oraș. „Am ales franciza RE/MAX deoarece este lider în domeniul imobiliarelor, dar și pentru modelul de business care s-a dovedit de succes – fără stocuri, fără angajați, dar cu o echipă care îți oferă tot suportul în dezvoltarea afacerii”, a declarat Gianina Marinescu. Obiectivul său principal este dezvoltarea unei echipe de agenți motivați, dornici să aibă rezultate excelente în domeniul imobiliar, care să reușească, prin profesionalismul demonstrat, să schimbe mentalitatea clienților despre această meserie.
„Am ales RE/MAX datorită oportunității de a face parte din cel mai puternic brand în imobiliare, alături de avantajele pe care le presupune statutul de partener, printre care amintesc Academia RE/MAX, tehnologia și rețeaua națională și internațională”, declară Mihai Mucenicu, Broker/Owner RE/MAX Vision, prima franciză RE/MAX din Alba-Iulia. Printre planurile sale de dezvoltare a businessului se regăsește formarea unei echipe de consultanți imobiliari capabilă să depășească necesitățile și așteptările clienților.
„Îmi propun să devin cel mai „de încredere” birou RE/MAX din orașul meu, cu cei mai bine pregătiți agenți”, declară și Cosmin Chiribău, Broker/Owner RE/MAX Welcome, din Bacău, o piață în care se mai regăsește încă o franciză sub umbrela brandului RE/MAX. Fost agent imobiliar, Broker/Owner-ul RE/MAX Welcome s-a decis să investească în acest model de business fiind deja familiarizat cu notorietatea brandului, sistemului educațional și rețeta de succes RE/MAX, dornic de a trece la următorul nivel al consultanței imobiliare.
Colaborarea cu rețeaua de birouri a brandului pe plan național a reprezentat o puternică motivație în decizia de a lansa franciza RE/MAX Destine din Ploiești, prima unitate RE/MAX deschisă în acest oraș. Mai mult, managerul biroului spune că s-a luat în considerare și experiența brandului pe piața locală și internațională, alături de avantajele concrete oferite de afacerea la cheie.
„Venim din domeniul asigurărilor, iar faptul că putem implica o mare parte din agenții de asigurare pe care îi avem la nivel național ne-a determinat să achiziționăm propria franciză RE/MAX”, declară Cătălin Filipoiu, managerul RE/MAX Destine, care mizează, pe termen mediu și lung, pe o creștere continuă în toate direcțiile de business.