Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

RDS.Link, marca de incredere in Romania

RDS.Link a fost declarată cea mai de încredere marcă la categoria Furnizor de internet, de către Editura Reader’s Digest România. În acest sens, miercuri 28 martie 2007, la Hotel Marriott din Bucureşti, a fost organizată o festivitate de premiere a celor mai de încredere branduri din România.

Conform studiului realizat de European Trusted Brands, s-a urmărit o mai bună înţelegere a motivelor pentru care consumatorii îşi arată încrederea într-o anumită marcă, în detrimentul alteia. În România, 10.000 de cititori Reader’s Digest au primit, în lunile august şi septembrie 2006, chestionarul prin intermediul căruia au nominalizat mărcile preferate din cadrul a 37 de categorii de produse şi servicii. Chestionarul nu le-a sugerat cititorilor variante de răspuns. Răspunsurile primite din toate cele 15 ţări participante au fost analizate în Marea Britanie.

Premiul i-a fost înmânat D-lui Ionuţ Tarcea, Director de Marketing RCS & RDS, care a declarat: „Mulţumim tuturor abonaţilor RCS & RDS şi ai Reader’s Digest pentru încrederea pe care ne-au acordat-o. Promitem că şi în viitor vom îmbunătăţii continuu serviciile şi vom aduce noi servicii cu valoare adaugată, astfel încât, sperăm să câştigăm an de an acest premiu.”

Rezultatele celui de-al 7-lea studiu European Trusted Brands realizat de Reader’s Digest confirmă că, odată ce o marcă a câştigat încrederea consumatorului, şansele ca aceasta să se mentină în top pentru mult timp sunt peste medie

Câteva din mărcile câştigătoare în cadrul studiului Trusted Brand România sunt: RDS & RDS, BCR, Asirom, Vodafone, Orange, Mercedes, Visa, Eurovita, Avon şi altele.

RDS.Link este un serviciul foarte popular care răspunde nevoilor de comunicare ale abonaţilor săi şi de aceea, ofertele sunt construite întotdeauna în avantajul clientului, bazându-se pe flexibilitate. Numărul abonaţilor rezidenţiali care beneficiază de o conexiune internet de tip broadband, prin RDS.Link, a cunoscut o creştere exponenţială în ultimul an, iar astăzi însumează 450.000 de abonaţi la nivel naţional.

Bucuresti, 29.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.