RCS & RDS regretă incidentul petrecut în Constanţa, din vina companiei ce ne asigură distribuţia facturilor – S.C. Curiero S.A. – şi îşi cere scuze clienţilor săi pentru acest eveniment descoperit zilele trecute, în care aproximativ 15.000 de abonaţi nu şi-au primit facturile aferente serviciilor prestate de companie în lunile februarie, martie şi aprilie 2007. Compania a luat la cunoştinţă de acest eveniment şi de alte evenimente asemănătoare petrecute in alte localităţi şi a intentat o plângere penală, urmând ca autorităţile să decidă cine se face vinovat pentru acest caz nedorit.
Compania RCS & RDS asigură clienţii săi de eficientizarea serviciilor poştale pentru ca acestea să fie mai prompte şi mai sigure. Pentru abonaţii afectaţi, din Constanţa, în aceste trei luni, data scadentă de plată a facturilor va fi prelungită până la 30 iunie 2007.
Pentru ca evenimentele de agest gen să nu mai aibă loc, compania RCS & RDS adresează abonaţilor săi rugămintea ca pentru orice incident asemănator să sune la numărul de telefon de pe contract, număr disponibil 24 h/24.
{mosloadposition user10}