GMP PR își extinde echipa de management cu doi noi membri, care aduc o experiență semnificativă în dezvoltarea zonelor de strategie și campanii integrate.
Din poziția de Strategy & Growth Director, Răzvan Mătășel va contribui la creșterea competenței strategice în toate serviciile de comunicare ale agenției – și va coordona dezvoltarea ei în noi zone de business și expertize.
Cu un portofoliu de peste 35 de premii de eficiență în comunicare (Effie, EuroEffie, APG Creative Awards), Răzvan are o experiență de peste 25 de ani de strategie în comunicare, pentru proiecte naționale, dar și regionale, precum și peste 20 de ani de predare de strategie în comunicare.
,,Cred în puterea ideii și că aceasta este mai presus decât gândirea specifică unui anumit mediu. Am venit la GMP PR cu această viziune centrată pe idee, ca să pun umărul la un proiect extrem de interesant care va da un suflu nou în industrie. Împreună cu super echipa pe care am găsit-o aici vom duce la un alt nivel agenția și vom consolida produsul său strategic. Vom construi din GMP PR un vector de excelență și pasiune și un centru de educație în comunicare”, a spus Răzvan Mătășel, Strategy & Growth Director la GMP PR.
Corina Toma va coordona zona de Campanii de comunicare integrate, venind cu peste 18 ani de experiență locală și internațională, acumulată în agenții de publicitate, dar și în companii, din poziția de client.
Corina are expertiză în campanii integrate, antreprenoriat și project management, și aduce o bogată experiență multiculturală – de la coordonarea globală a brandului Marlboro, ca parte din echipa Leo Burnett Elveția și până la poziția de director digital interim în Japonia, în cadrul Beacon Communications.
,,Asistăm cu toții la nevoia industriei de a se reîntoarce la creativitate, la magie, la a gândi ideile în strânsă conexiune cu omul din spatele consumatorului – ca urmare a unei schimbări majore de mindset, lifestyle și mai ales a nevoii brandurilor de a se diferenția cât mai mult. În acest context, GMP PR, cu un ADN puternic în zona de creativitate la nivel de grup, își asumă o schimbare care vine intrinsec și natural. O agenție cu o fundație puternică este cu siguranță una din care toți vrem să facem parte și sunt recunoscătoare că pornim la drum împreună”, spune Corina Toma, Head of Campaigns la GMP PR.
„Agenția a crescut mult în ultimii ani, ne-am diversificat serviciile, am explorat zone noi de business. Nevoile clienților noștri au devenit din ce în ce mai complexe și este jobul nostru să ținem pasul cu ele. Mă bucur să anunț că am extins echipa de management cu profesioniști extrem de experimentați și valoroși, care vor contribui la dezvoltarea agenției în domenii noi. Și este doar începutul”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager GMP PR.