Pentru prima oară într-o mai lungă perioadă de timp, România va fi din nou reprezentată la Global Product Committee (GPC), panelul în cadrul căruia cei mai proeminenţi directori de creaţie ai Leo Burnett evaluează şi notează campaniile concepute de agenţiile parte din reţea, folosind sistemul 7+. Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer) va vorbi în numele Leo Burnett Group, la invitaţia lui Mark Tutssel (Chief Creative Officer, Worldwide). Prima ediţie din 2015 a Global Product Committee va avea loc în perioada 2-6 martie, în Zürich.
Reuniunea celor mai buni directori de creaţie ai Leo Burnett se petrece de patru ori pe an şi are drept obiectiv evaluarea şi îmbunătăţirea procesului creativ la nivel de reţea, identificarea de noi oportunităţi de comunicare, transferul de cunoştinţe şi experienţe, creşterea standardului de creativitate al fiecărui birou. Participarea Leo Burnett Group România la GPC vine ca o confirmare a misiunii însuşite în octombrie 2014, aceea de a ridica standardul pentru produsul creativ local şi de a încinge din nou competiţia.
“Ma bucură enorm şi mă onorează invitaţia de a participa la GPC. Merg acolo însă mai ales pregătit să învăţ şi mai mult. Să fiu ascultat în fiecare zi ca la tablă – pentru că, de altfel, chiar aşa va fi 🙂 – dar să mă bucur 5 zile de compania unora dintre cei mai buni oameni din industrie. Nu ai şansa în fiecare zi să joci în echipa all star, voi preţui fiecare minut” – a declarat Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group).
Răzvan Căpănescu este din octombrie 2014 Chief Creative Officer la Leo Burnett Group (care include Leo Burnett, iLeo și Arc). Director de creație recunoscut și premiat la nivel local și internațional, el a fost în ultimii 7 ani Chief Creative Officer la Publicis România, agenție pe care a transformat-o din punct de vedere creativ, unde a caștigat pitch-uri internaționale și pentru care a reușit să exporte creație în Europa, Asia și America de Sud. Căpănescu are peste 17 ani de experiență în publicitate și a mai lucrat pentru agenții precum Saatchi&Saatchi, Ogilvy, McCann.