Razvan Capanescu, Chief Creative Officer la Publicis Bucharest, face parte din juriul festivalului Golden Drum, festival care are loc in mod traditional la Portoroz, in Slovenia. Juriul este format din 11 profesionisti de top din domeniul communicarii si prezidat de Stefan Schmidt, Creative at large/Europe si Chief Creative Officer TBWA\Germania.
„Eu cred ca premiile ar trebui sa reprezinte o frumoasa consecinta a muncii depuse pentru un client, dar nu un scop in sine. Poate de aceea le consider cu atat mai mult importante. Pana la urma este vorba despre cum anume alegi sa joci. Ca in fotbal, una e cand marchezi in timpul jocului dupa o faza frumoasa si alta cand dai gol de la 11 metri, dupa un plonjeu shakespirian in zona de penalty. Cu aceasta convingere m-am alaturat echipei Publicis acum aproape 5 ani. Nu am castigat premii promovand restaurantul din colt sau vreun salon de coafura pentru animale de companie. Am castigat premii remarcabile pentru clientii nostri importanti, cum ar fi: Bitdefender, HP, Nissan, Orange sau Renault”, marturiseste Razvan.
Din octombrie 2006, Razvan Capanescu ocupa pozitia de Chief Creative Officer la Publicis Bucharest. Membru al Art Directors Club, Razvan a reprezentat Romania in cadrul juriilor unor festivaluri importante, cum ar fi: Ad Stars, Eurobest si New York Festival.
Publicis Bucharest este o agentie recunoscuta pentru abordarea sa creativa si strategica. In ultimii 4 ani, agentia se poate mandri cu 57 de premii si nominalizari in cadrul festivalurilor locale si internationale de publicitate, cum ar fi: Ad’Or, AdPrint, Ad Stars, AdSpotAward, Effie, Epica, Eurobest, Cresta, Golden Drum, Golden Hammer, Internetics, Publicis Lions, New York Festivals si Cannes Lions. Cel mai frumos compliment pe care il primeste recent agentia este exportul a peste 17 campanii facute pentru clienti mari (cum ar fi Orange, OMV sau Renault) in piete din Europa, Asia si America de Sud.