Editura Comunicare.ro are placerea sa va invite marti, 6 martie, ora 18.00, la Libraria Carturesti (Str. Pictor Arthur Verona, nr. 13), la lansarea cartii Razboiul din Irak si razboiul de acasa de Dorina Gutu.
La eveniment vor participa, alaturi de autoare, Judith A. Moon (Public Affairs Officer, Ambasada Statelor Unite), Sever Voinescu (publicist, Dilema veche), Felix Tataru (Managing Director, GMP) si Alina Bargaoanu (lector universitar dr., SNSPA).
Razboiul din Irak si razboiul de acasa este un studiu care investigheaza ipoteza americanizarii comunicarii politice – din ce in ce mai des intilnita in studiile europene. Desi adoptarea tehnicilor americane de comunicare politica si de marketing electoral pare a deveni un fenomen firesc, eticheta "Made in America" nu garanteaza insa in mod automat succesul.
Cartea Dorinei Gutu este rezultatul unui stagiu de cercetare la Stanford University, care a acoperit perioada campaniei prezidentiale americane din 2004, o campanie derulata in contextul razboiului din Irak si al razboiului impotriva terorismului.
"Cartea Dorinei Gutu nu reprezinta doar o analiza a Americii electorale a anului 2004, ci poate fi si o lectie pentru Romania contemporana." – Felix Tataru
"O lectura obligatorie atat pentru profesionistii din domeniu, cat si pentru toti aceia care doresc sa înteleaga mai clar lumea politica actuala."- Alina Bargaoanu
Dorina Gutu este lector universitar doctor la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA. In 2000, a desfasurat activitate de consultanta pentru campaniile electorale locale si nationale din Romania. In 2003 a obtinut o bursa Marie Curie si a studiat comunicarea politica la Centrul de Studii Europene din Bradford, Marea Britanie. In 2004 a fost bursier Fulbright la Universitatea Stanford, unde a realizat o cercetare asupra alegerilor prezidentiale americane. Din 2005 preda cursuri de comunicare politica si de relatii publice in mediu international.
Sistemul politic american :: Presedintele si institutia presedintiei in SUA :: Modalitati de votare :: Specificul electoratului american :: Moralitatea si electoratul american :: Campania negativa :: Spoturile negative :: Efectele mass media :: Impactul religiei si rolul valorilor morale :: Dezbaterile prezidentiale :: Fahrenheit 9/11 – arta sau marketing politic? :: Internetul – noul venit pe scena campaniilor electorale :: Asaltul noilor media: blog-ul si podcast-ul
{mosloadposition user10}