În primele luni de la lansare, agenția de digital marketing LoveAds, fondată de Rareș Bănescu (Retargeting.biz) și Sebastian Cosmor, a administrat bugete de 100.000 euro și a generat pentru clienții din portofoliu venituri de peste 1.000.000 euro.
“Traversând o perioadă dificilă pe nișa noastră de e-commerce, putem spune ca am reusit cu succes și multă muncă să menținem costurile în target-ul clienților și să menținem cash-flow-ul acestora conform așteptărilor. La sfârșitul lunii august, LoveAds a îndeplinit și a depășit primele două obiective majore de business, și anume: bugete de 100.000 euro administrate și un revenue generat pentru clienții noștri de circa 1.000.000 euro”, spune Sebastian Cosmor, co-fondator LoveAds și unul dintre cei mai buni specialiști de marketing online din România.
De la înființarea agenției din această vară și până în prezent, portofoliul LoveAds a crescut în mod exponențial, ajungând la un număr de 15 clienti, printre care se numără retailerii: Bogas, Nichiduță, Angroseria, Namos și Eurocor. În luna septembrie, companiile new entry în portofoliul LoveAds sunt cunoscuții retaileri: Stereomag, Biocart și Farmatur.
Din acestă toamnă, echipa Love Ads, coordonată de Rareș Bănescu și Sebastian Cosmor, pregătește expansiunea la nivel european.
“Planurile de extindere pe piața internațională au existat încă de la fondarea agenției. În momentul de față avem discuții în derulare, însă totodată avem și clienți activi din partea de Blockchain și Criptomonede, pe care i-am ajutat cu succes în atingerea obiectivelor. De asemenea, suntem în negocieri cu un retailer de mărime medie de pe piața Est-Asiatică a ecommerce-ului”, spune Rareș Bănescu.
În prezent, echipa LoveAds numără 8 persoane, printre care specialiști PPC, programatori, testeri, web designeri și project manageri, și urmează să se extindă până la 12 persoane până la finalul anului.
“În ciuda unei piețe de forță de muncă în care business-urile ce depind de mediul digital pentru a produce încasări, personalul este calificat necorespunzător sau cu așteptări nerealiste, am reușit să punem laolaltă o echipă ce numară 8 membri, aceștia fiind specializați în PPC (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, Twitter), Web Design, Social media, Email marketing și Web development”, spune Sebastian Cosmor.
Piața de digital marketing din România este într-o continuă dezvoltare, având la ora actuală cea mai mare creștere în Europa. În fiecare zi se ating vânzari online record, iar numărul magazinelor online crește de la lună la lună. În ceea ce privește statusul pieței de digital și tendințele acesteia, Sebastian Cosmor dezvăluie:
“Conform Asociației Române a Magazinelor Online, în 2017 au fost deschise peste 7.000 magazine online. Tocmai de aceea, în acest moment concurența a devenit foarte strânsă, iar majoritatea echipelor de digital marketing sunt puse în fața unor schimbări de strategie destul de mari. În piață este loc pentru toată lumea, atâta timp cât reușești să te afirmi ca fiind unic in felul tău.
Tendințele în domeniu sunt orientate din ce în ce mai mult către o experiență cât mai bună a utilizatorului pe site. Totodată, noțiunea de „Machine Learning & AI” este tot mai comună în lista de implementări a magazinelor online, iar personalizarea conținutului, în funcție de comportamentul utilizatorului, devine un „must”. Duelul comenzilor începe să se axeze foarte mult pe viziune și nu pe afișarea unor anunțuri pe platformele disponibile.”