Noutăţi din domeniul soluțiilor de stocare a datelor și business continuity au fost prezentate la Conferinţa de Tehnologie Agora
Agora Group a organizat ieri Conferința de Tehnologie Agora cu tema Storage & Business Continuity, la Hotelul Intercontinental din Bucureşti.
Călin Rangu, Membru Fondator CIO Council și Managing Partner E-Sourcing KH&S, a deschis agenda prezentărilor vorbind despre actualitatea conceptului de utility, pay-per-use, cloud computing în zona de storage, subliniind faptul că, înainte de a cumpăra infrastructură costisitoare, fiecare companie trebuie să se gândească dacă nu este mai rentabil să achiziţioneze servicii.
În continuare, Alexandru Vîlcu, StorageWorks Division Category Manager HP România, a prezentat noua generație de soluții pentru Business Continuity, menționând “ La un moment dat, într-un storage clasic vor ajunge la limita lui şi vom avea o problemă pe care n-am fi avut-o dacă am fi construit un mediu virtualizat. Cu alte cuvinte, trebuie să găsim un storage care să poată să scaleze, atât ca şi capacitate, cât şi ca performanţă, şi să susţină un astfel de mediu în continuă creştere”.
Hans Lamprecht, Account Manager, NetApp a expus avantajele soluțiilor NetApp pentru stocare și business continuity: „Platforma NetApp este o platformă de stocare cu adevărat unificată. Unificată înseamnă că rulează toate protocolurile, de la NAS, SAN, Fibre Channel, iSCSI până la Fibre Channel over Ethernet, de la sisteme mici, medii, mari, până la cele mai mari”.
Călin Coşar, Director Comercial Bull și cu Puiu Leontescu, Technology Consultant Team Leader EMC România, au prezentat StoreWay, integratorul de stocare oferit de Bull, susținând faptul că viitorul în domeniu constă în stocarea unificată, iar dl. Răzvan Nedelcu, DBA Expert Customer Support Trend Import-Export, a vorbit despre performanţă, scalabilitate şi redundanţă pentru bazele de date Oracle prin implementarea platformei Exadata: „Fiind un sistem dedicat rulării aplicaţiilor de baze de date, ORACLE EXADATA este livrat gata instalat, hardware şi software, clientul vine doar cu nivelele de aplicaţii, simplificându-se astfel foarte mult procedura de implementare”.
În încheiere, Dr. Almerindo Graziano, CEO Silensec, a subliniat standardul implementării unui sistem de Business Continuity Management, precum și certificările ce pot fi obținute în acest domeniu. Astfel, „aspectul cheie atunci când lucrăm cu concepte de Business Continuity şi Disaster Recovery constă în evaluarea şi înţelegerea riscurilor – cât de repede pot să repun în funcţiune serviciile pe care le ofer, pentru a garanta continuitatea acestora”.
Evenimentul a fost promovat cu ajutorul partenerilor media PRwave, PRwave Directory, MediaLook, Smart FM, Agora News, IT Trends şi Digital Trends. Alţi parteneri: ARIES, ANIS, BVMW, Byblos, iNES, DigiSign.