SeniorERP este solutia aleasa de catre Randler Group pentru analiza, controlul si optimizarea distributiei de bunuri de larg consum la nivel national. SeniorERP permite managerilor sa actioneze rapid pe baza unor analize manageriale complexe, in timp real, asupra activelor companiei si a operatiunilor aferente.
Randler Group este unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de produse alimentare pe zona de Vest a Romaniei, infiintat în 1991. Randler Group are un portofoliu variat de articole de larg consum: iaurturi, branzeturi, biscuiti, bomboane de ciocolata, maioneza, cacao, fiind distribuitor exclusiv al brandurilor Adora, Ehrmann, Frishli, Kaserei Champignon, Hamker, Dr. Gerard, Wilhelm Reuss.
SeniorERP inlocuieste in cadrul implementarii un pachet de aplicatii pentru planificarea si gestionarea resurselor companiei. Lacunele aplicatiei in a sustine baza de date a companiei si erorile in raportare au dus la o supraincarcare a utilizatorilor si la blocarea informatiilor necesare managementului. Un proces simplu, precum cel de facturare, dura nejustificat de mult.
Cu un volum de aproximativ 5000 de documente lunar (facturi, bonuri fiscale, comenzi si avize), activitatea Randler Group este sustinuta cu usurinta datorita platformei tehnologice de ultima generatie incorporata in SeniorERP. Obtinerea de informatii intr-un termen mai scurt, gestionarea intuitiva a activitatii de distributie si rapoartele multiple au determinat alegerea platformei decizionale SeniorERP.
“SeniorERP ne ajuta la eficientizarea activitatii. Prin achizitionarea acestui sistem vom avea o mai buna gestionare a bazei de date si totodata ne va ajuta sa luam decizii optime si corecte. Totodata ne putem baza pe o imagine clara, actualizata a rulajelor si a volumului vanzarilor.” Sorin Poparad, Administrator Randler Group
Prin implementarea unei solutii ERP de ultima generatie tehnologica, Randler Group urmareste in primul rand facilitarea procesului decizional. SeniorERP ofera analize complexe de vanzari si de profitabilitate pe zone de vanzare, agenti, parteneri, articole, producatori etc. Urmarirea centrelor de venit si cost permite un control mai bun al pierderilor si concentrarea activitatii catre zonele cele mai profitabile din companie.
“Dinamica unei afaceri este corelata total cu deciziile managerilor. Cu SeniorERP, managementul va avea intotdeauna informatia cheie pentru a lua in timp util deciziile potrivite.Astfel, daca ar fi sa fac o paralela cu o situatie echivalenta din sistemul medical, as spune ca doctorul nu va ameliora simptomele, dimpotriva,avand indicata sursa infectiei este posibila vindecarea intregului organism.” Daniel Toma, Director General Senior Software
Principalele beneficii ale implementarii SeniorERP in cadrul Randler Group sunt:
– Cresterea calitatii datelor din sistem;
– Eficientizarea la nivel operational prin proiectarea, implementarea si respectarea unor fluxuri coerente de distributie;
– Facilitarea unor interventii rapide prin accesul in timp real la informatii critice din companie;
– Controlul centrelor de venit si cost;
– Cresterea trasabilitatii datelor;
– Controlul produsele perisabile, urmarite in functie de termenul de valabilitate pe loturi;
– Masurarea impactului fiecarei decizii in timp real.
Randler Group are o experienta de peste 13 ani in distributia de FMCG la nivel national si o cifra de afaceri de 30.000.000 RON. Distributia in cele opt zone de vanzare este realizata prin patru canale: redistribuitori, horeca, Key Accounts si direct- catre persoane fizice. Principalul canal de distributie il reprezinta lanturile de Key Accounts si Supermarketuri: Albinuta Shops, Kaufland Romania, Metro Cash&Carry Romania, Mgv Distri-Hiper, Minimax Discount, Pludi Market, Profi Rom Food,Real-Hypermarket, Romania Hypermarche, Selgros Cash&Carry, SPAR DISCOUNT, Unicarm.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}