Raluca Duță preia poziția de Digital Manager în cadrul L’Oréal România, devenind astfel coordonatorul întregii activități de digital la nivelul companiei. Aceasta va coordona comunicarea digitală pentru cele patru divizii ale companiei: L’Oréal Luxe, Divizia Produselor de Larg Consum, Divizia de Cosmetică Activă, Divizia de Produse Profesionale.
Cu peste 8 ani de experiență în comunicare în mediul online și marketing digital, Raluca Duță și-a început parcursul în cadrul L’Oréal în urmă cu doi ani. Inițial a ocupat poziția de Digital Project Manager, apoi a coordonat activitatea de digital a Diviziei de Produse de Larg Consum, de unde a fost promovată în poziția de Digital Manager L’Oréal România și membru în boardul companiei.
„Obiectivul meu în noua poziție este ca, împreună cu echipa de specialiști în digital, e-commerce și Social Media consolidată intern, să continuăm transformarea digitală a companiei astfel încât, pe termen lung, digitalul să fie integrat în toate funcțiile companiei. În tot acest parcurs, consumatorul va fi permanent în centrul preocupărilor noastre, iar provocarea este să ne transformăm business-ul și echipele astfel încât să rămânem permanent conectați și relevanți pentru consumatorul de astăzi, oricare va fi direcția în care se va schimba ASTĂZI din punctul de vedere al digitalului și al consumatorilor’’, a declarat Raluca Duță, Digital Manager L’Oréal România.
Dacă în calitate de Digital Manager al Diviziei de Produse de Larg Consum, Raluca s-a ocupat de comunicarea digitală integrată pentru o selecție de branduri din portofoliul L’Oréal (L’Oréal Paris, Maybelline și Garnier), în noul rol va coordona comunicarea digitală pentru cele patru divizii ale companiei: Produse de Larg Consum, Cosmetică Activă, Lux și Produse Profesionale. Raluca Duță se va ocupa de activități de susținere a business-ului, de la coordonarea strategiei de creștere accelerată în e-commerce până la creșterea atașamentului consumatorilor față de cele 20 de branduri din portofoliul L’Oréal. De asemenea, se va concentra, împreună cu echipa de specialiști în digital, pe creșterea platformelor digitale și pe realizarea planurilor internaționale de perfecționare digitală, alături de echipele locale și globale de resurse umane.
Pasionată de domeniul digital și e-commerce, de inovațiile din Social Media și din mediile digitale, Raluca are o perspectivă unică asupra modului de a crea și implementa activări digitale care aduc rezultate în rândul consumatorilor.
Pe parcursul carierei sale, Raluca Duță a creat campanii de digital pentru branduri din sectoare diferite, precum FMCG, telecomunicații, electronice, auto, retail sau servicii bancare. De-a lungul timpului a obținut și recunoaștere pe plan local, în urma înscrierii campaniilor sale la diferite competiții de profil.