Raiffeisen Bank România, prin divizia dedicată de Premium Banking, este partenerul Platinum al evenimentului Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor în marketing și comunicare din toate industriile, ce se va desfăşura în Bucureşti, în data de 1 iunie 2012, la Ateneul Român.
În calitate de partener Platinum, Raiffeisen Bank România a demarat o campanie promoţională, adresată segmentului de clienţi Premium Banking, având ca premii 10 invitaţii la sesiunea acreditată “Marketing-ul prin valori”, susţinută de către Prof. Philip Kotler.
Astfel, clienţii care vor opta pentru serviciul Raiffeisen Premium Banking de la Raiffeisen Bank în perioada 2 aprilie – 20 mai 2012, vor avea şansa să câştige una dintre cele 10 invitaţii, prin intermediul cărora vor avea acces la cele 5 ore de training acreditat Marketing 3.0.
Raiffeisen Premium Banking este un serviciu special creat pentru a oferi soluţii personalizate clienţilor cu nevoi financiare complexe şi este disponibil prin achiziţionarea pachetului Premium Banking, ce cuprinde un set complet de produse, tranzacţii şi servicii, fiind oferit gratuit în primele trei luni de la prima achiziţie.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro). Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului.
Partenerii evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax (parteneri media), alături de Aerotravel, Athénée Palace Hilton, Raiffeisen Bank, Ursus, Coca Cola Hellenic şi MobilPay.
Detalii suplimentare despre serviciul Premium Banking şi despre training-ul certificat susţinut de Philip Kotler pe //marketing30.ro/ şi //www.raiffeisenpremium.ro/eveniment-kotler/.