Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Radu Bălăceanu se alătură managementului LifeBox

Radu Bălăceanu

Radu Bălăceanu, unul dintre cei 3 cofondatori ai LifeBox, platforma online prin care se poate comanda mâncare sănătoasă în mai multe variante de meniuri personalizate din punct de vedere kilocaloric, se alătură full-time proiectului, concentrându-se pe activitățile de Marketing și Dezvoltare.

Ocupând anterior, timp de 5 ani, funcția de Managing Director în cadrul foodpanda România, Radu Bălăceanu a pus bazele proiectului LifeBox, alături de Florin Scarlat și Lukasz Kuzniar. LifeBox este o platformă de food delivery dedicată persoanelor care își asumă un stil de viață sănătos, oferind zilnic 5 preparate care acoperă necesarul alimentar pentru întreaga zi.

Fiecare meniu este calculat la un anumit număr de kilocalorii, în funcție de stilul de viață al clientului, sub îndrumarea lui Alex Cîrțu, Chef-ul LifeBox și a Anamariei Iulian – medic nutriționist specializat în obezitate infantilă.

Start-up-ul, lansat în urmă cu doi ani și jumătate pe piața din București de către cei 3 tineri antreprenori, numără astăzi o echipă formată din 60 de persoane, peste 15.000 de clienți unici din 3 orașe și o cifră de afaceri în creștere cu 60% față de anul 2018.

Radu Bălăceanu
Radu Bălăceanu

„Proiectul a crescut exponențial în primii doi ani și jumătate, ceea ce ne confirmă interesul românilor de a-și îmbunătăți stilul de viață și de a se îndrepta către obiceiuri mai sănătoase, fie acestea din zona alimentației, prin LifeBox, a meditației sau a sportului. În curând sper să putem oferi acest serviciu la nivel național și să satisfacem nevoia unui stil de viață sănătos a României”, explică Radu Bălăceanu, cofondator LifeBox.

În ceea ce privește planurile companiei, cei trei parteneri își propun dezvoltarea unor noi produse și verticale de business sub umbrela LifeBox, precum și extinderea business-ului, atât pe plan local, cât și internațional.

Anul acesta, LifeBox și-a extins portofoliul cu 3 meniuri noi – Kids (dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 3-14 ani), Keto și Office, precum și cu o gamă de sucuri presate la rece, care completează meniurile zilnice. Tot în acest an, LifeBox s-a mutat într-un sediu nou din Capitală, suplimentând astfel capacitățile de producție. Noua bucătărie se desfășoară pe o suprafață de 350 mp, în care activează peste 25 de persoane specializate.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.