Radio România sărbătoreşte, la 1 Noiembrie, 85 de ani de la prima emisie.
În an aniversar, Radio România rămâne, în continuare, în topul preferinţelor ascultătorilor, urcând pe primul loc în clasamentele de audienţă la nivel naţional, în ceea ce priveşte cota de piaţă.
Peste 5 milioane de ascultători au ales zilnic, în perioada septembrie – decembrie 2012, conform datelor Asociaţei pentru Radioaudienţă, programele posturilor Radio România.
Astfel, Radio România Actualităţi se situează pe primul loc, atât la nivel naţional cât şi la nivel urban (market share), confirmând notorietatea şi standardele profesionale ale echipei Radio România.
La nivel rural, Radio România domină categoric piaţa.
În aceeaşi perioadă, creşteri importante de audienţă au avut Radio România Cultural, în municipiul Bucureşti, şi Antena Satelor, la nivel naţional.
Aceste rezultate remarcabile se înregistrează în contextul în care Societatea Română de Radiodifuziune a încheiat anul financiar 2012 pe profit, rezultat al unei administrări eficiente şi responsabile a banului public.
Cu decenţă, obiectivitate, echidistanţă şi profesionalism, echipa Radio România s-a bucurat de încrederea şi atenţia ascultătorilor, atât în ţară cât şi peste hotare. Precizăm că Radio Chişinău, la un an de la lansare, creşte constant în topul preferinţelor ascultătorilor din Republica Moldova.
Respectând misiunea publică asumată, Radio România demonstrează că eficienţa, performanţa şi succesul devin posibile nu numai în mediul privat, ci şi în instituţiile publice.