Radio Romania Actualitati se mentine in topul preferintelor ascultatorilor romani, conform Studiului de Audienta Radio, realizat in perioada 10 ianuarie – 1 mai 2011, care a realizat masuratori la nivel national, urban si in municipiul Bucuresti.
In topul audientelor la nivel national, pe locul I se afla Radio Romania Actualitati, care detine cea mai mare cota de piata – 15.8%, urmat de posturile comerciale Radio Kiss FM – 15.3% si Radio Zu – 10,0%. Radio Romania Regional cumuleaza o cota de piata de 11.1%, Radio Antena Satelor de 4.5%, iar Radio Romania Cultural de 0.7%.
La nivelul intregului public urban, Radio Romania Actualitati ramane in topul preferintelor ascultatorilor cu o cota de piata de 14.4%. Tot la nivel urban, Radio Romania Regional detine 7.2% din cota de piata, Radio Antena Satelor, un radio adresat vietii de la tara, se poate bucura la nivel urban de 1.7%, iar Radio Romania Cultural atinge 1%.
Bucurestenii au ramas fideli radioului public si in aceasta primavara, Radio Romania Actualitati fiind lider de audienta, cu o cota de piata de 14.7%.
Datele prezentate in cadrul Studiului de Audienta Radio demonstreaza ca eforturile radioului public de a bucura inimile ascultatorilor cu programe de calitate, realizate pe baza unor valori jurnalistice fundamentale (obiectivitate, corectitudine, acuratete, profesionalism) au fost rasplatite de catre acestia. 4.7 milioane de ascultatori aleg posturile Radio Romania. La acestia se adauga audienta Radio Romania Muzical si cea a posturilor online Radio 3net si Kids Radio.
Studiul de Audienta Radio s-a realizat pe un esantion ce a cuprins 1.141 localitati si 8.409 persoane, cu varste de 11+.