Rezultatele Studiului de Audienta Radio, realizat in perioada 31 august – 20 decembrie 2009 la nivelul intregului public urban, demonstreaza ca Radio Romania isi pastreaza pozitiile fruntase pe care s-a situat in ultimii ani in preferintele ascultatorilor. Fara indoiala, aceasta performanta se datoreaza faptului ca jurnalistii radioului public respecta identitatea pe care si-au asumat-o, viziunea, misiunea, valorile si principiile la care au aderat, precum si optiunea strategica de a oferi publicului un radio de calitate, de cu totul alta natura decat productiile comerciale pe care le genereaza concurenta dintre posturile private.
Ca si pana acum, Radio Romania Actualitati are cea mai mare cota de piata in Bucuresti (18,4%, fata de 15,7% la sondajul precedent), fiind urmat de Radio ZU (11,9%) si Kiss FM (11,4%).
La nivelul intregului public urban, cota de piata a Radio Romania Actualitati este de 14,5%. Radio Romania Regional a inregistrat o cota de piata de 7,2%, Antena Satelor 3,5%, iar Radio Romania Cultural 0,4%. Posturile Radio Romania domina in continuare piata urbana cu o cota de piata cumulata de 25,6%.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}