Studiul de audienta radio al valului al doilea 2020, desfasurat in perioada 27 aprilie-16 august, reconfirma trendul ascendent Radio Impuls, conform IMAS – Marketing si sondaje SA si Mercury Research S.R.L.
Statia a inregistrat o crestere a cotei de piata de 167% in Bucuresti, fata de acelasi val al anului anterior.
De asemenea, Radio Impuls a avut o crestere semnificativa de 67% in ceea ce priveste indicatorul Daily Reach %, cu o medie zilnica de 16.000 de ascultatori.
Crestere importanta, de 33%, a fost inregistrata si in urma comparatiei valului doi cu primul val al anului in curs, conform masuratorilor oficiale din Bucuresti.
Radio Impuls ofera ascultatorilor un program de infotainment, adesandu-se unui public urban, dinamic, dornic de continut fresh.
Radio Impuls s-a alaturat Kanal D in martie 2019, odata cu intrarea in Portofoliul Dogan Media International, si reprezinta o retea cu acoperire in cele mai importante orase ale tarii, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova.