Începând cu martie 2016, agenția de strategie și manifestare creativă de brand Rusu+Borțun Brand Growers și agenția de digital Rusu+Borțun Cyber Growers oferă servicii integrate de strategie, creație și comunicare digitală pentru EuropaFM și Radio21. Cele două branduri fac parte din Lagardère Active Radio International, parte a grupului de media francez Legardere, și reprezintă cel mai ascultat radio privat la nivel național și, respectiv, unul din primele radiouri private românești.
“Ne bucură enorm acest parteneriat, pentru că avem ocazia să lucrăm din nou cu niște oameni cu care am făcut proiecte frumoase în trecut – ex: Grădina lui Craioveanu pentru Radio 21 -, pentru niște branduri benchmark pentru industria media din România. Avem șansa de a gândi integrat campanii-statement și de a declina în comunicare decizii care țin de strategia de business a grupului, așa că suntem entuziasmați să fim din nou la aceeași masă.”, a declarat Adriana Lungu, Director Executiv Rusu+Borțun.
Canalele de comunicare pentru campaniile de creație vor fi reprezentate de outdoor, digital, tranzit, print, cinema spot, BTL.
„Ne-am lăsat seduși în primul rând de entuziasmul echipei Rusu+Borțun. Curajul, creativitatea și oferirea de soluții strategice integrate sunt alte câteva motive pentru care am început o frumoasă relație cu echipa Rusu+Borțun, relație care va duce la atingerea obiectivelor de business ale celor 2 radiouri, dar și la consolidarea poziției acestora în mintea ascultătorilor de radio din România.”, a declarat Marcela Stancu, Group Marketing Director.
Din partea Rusu+Borțun, serviciile de consultanță de până în acest moment au fost oferite de Cătălin Rusu (Chief Creative Partner & CEO) și Adriana Lungu (Director Executiv). Echipa Radio 21 și Europa FM este formată din Andrada Burdalescu (General Manager), Marcela Stancu (Group Marketing Director), George Zafiu (Program Director).