• 46% dintre romani asculta muzica in casti in timp ce traverseaza strada
• Numarul de accidente in care au fost implicati tineri care ascultau muzica in casti s-a triplat in ultimii 6 ani
Pentru a-i face pe ascultatori atenti la ceea ce se intampla in jurul lor pe strada, Radio 21 si McCann Bucuresti lanseaza GO MONO – un proiect in cadrul caruia Radio 21 va emite MONO: adica ascultatorii vor auzi programele matinale ale postului de radio intr-o singura casca sau boxa.
Proiectul GO MONO a fost lansat azi, 23 februarie, la matinalul Radio 21 – “Dimineata’n mare fel cu Bogdan & Shurubel” – care a emis exclusiv mono timp de 3 ore, pentru a se asigura ca cei care ii asculta in casti, pe strada, sunt atenti in acelasi timp si la ceea ce se petrece in jurul lor.
“Daca ceva vi s-a parut “ciudat” la matinalul de azi, ne asumam intreaga responsabilitate – am emis intregul matinal mono, ceea ce inseamna ca voi ne-ati auzit intr-o singura casca. Va promitem ca este pentru binele vostru! 46% dintre accidentele rutiere in care sunt implicati pietoni se intampla pentru ca acestia ascultau muzica in casti si nu erau atenti la ceea ce se intampla in trafic. Prin Campania GO MONO ne propunem sa educam tinerii si nu numai cu privire la acest pericol si sa le demonstram ca muzica buna se poate asculta si intr-o singura casca, pentru a ne asigura ca auzim tot ce se intampla in jurul nostru cand suntem pe strada”, a declarat Bodgan.
Proiectul GO MONO se va derula pe o perioada de 2 saptamani, timp in care vedete cum ar fi Delia, Calin Goia, Amna, Robert Toma, Mihail, Nicoleta Nuca sau Vanotek, vor sustine mesajul campaniei si ii vor incuraja pe cei care asculta muzica pe strada (la radio si nu numai) sa foloseasca o singura casca si sa ramana atenti la trafic. In aceeasi perioada, Radio 21 va premia ascultatorii care intra in jocul GO MONO si va avea activari speciale in online care sa sustina campania si care sa reaminteasca ascultatorilor sa ramana in siguranta in trafic.
“Ne-am dorit sa atragem atentia asupra unei problem grave – numarul de accidente in care au fost implicati tineri care ascultau muzica in casti s-a triplat in ultimii 6 ani. Impreuna cu Radio 21, timp de 2 saptamani, vom demonstra ca un gest atat de usor de facut iti poate salva viata”, a declarat Alexandru Vasile, Copywriter McCann Bucuresti.
Campania GO MONO este un experiment prin care Radio 21 a demonstrat ca muzica se aude bine si intr-o singura casca si o invitatie ca atunci cand suntem pe strada si vrem sa ascultam muzica, sa ne amintim sa folosim o singura casca, pentru a fi in siguranta in trafic.