Inovație în era COVID19
În realitatea actuală, sentimentul de siguranță a devenit deosebit de important. Consumatorii și-au schimbat semnificativ obiceiurile și comportamentele. Gândindu-se la siguranța lor, cei mai mulți dintre ei aleg să facă cumpărături pe Internet.
Raben Group lansează un nou serviciu suplimentar pentru transporturile în regim de grupaj, pentru a menține distanța recomandată între persoanele care participă la livrare și pentru a asigura confortul și siguranța destinatarilor. Acesta constă în confirmarea fără atingere a livrării, folosind o fotografie. Serviciul este disponibil din 4 mai.
„Situația actuală a pieței este, fără îndoială, o provocare, cu toate acestea, suntem în continuare pregătiți să gestionăm transporturile și să răspundem nevoilor curente ale clienților și destinatarilor noștri. Prin urmare, acum, în era amenințării coronavirusului, nu pierdem timpul și lansăm o nouă soluție.
Având în vedere măsuri suplimentare de siguranță, am introdus serviciul de livrare : Confirmarea Livrarii cu Poză (PCD pe scurt – Picture Confirming Delivery), ceea ce face posibilă livrarea expedițiilor fără atingere, practic fără participarea destinatarului.” – spune Katarzyna Jaeger, director de vânzări al grupului Raben.
Cum funcționează procesul de livrare cu PCD?
Procesul de livrare cu PCD este foarte simplu. Este suficient pentru client, să introducă o comandă în sistemul myOrder (pe platforma myRaben.com), exprimându-și opțiunea de a utiliza serviciul suplimentar gratuit PCD. Apoi, șoferul, în timp ce face livrarea, lasă mărfurile în locul indicat de destinatar și face 3 fotografii: ale etichetei, expedierii și expedierii cu eticheta.
În acest fel, confirmă într-un mod confortabil livrarea fără a fi necesar ca destinatarul să semneze pentru aceasta și este posibil să păstreze o distanță adecvată între șofer și destinatar. Fotografiile sunt salvate automat pe dispozitivul mobil al șoferului și procesate într-o confirmare de livrare. Documentul înregistrează, de asemenea, numărul camionului, data, ora și coordonatele geografice ale locului unde au fost făcute fotografiile.
Această soluție inovatoare, garantează că fotografiile au fost făcute la un loc și un moment dat. Clientul poate vedea imediat dovada livrării pe platforma myRaben din modulul myTrack & Trace. Desigur, destinatarul poate alege întotdeauna metoda tradițională de confirmare a livrării, adică să semneze pe dispozitivul mobil al șoferului sau pe documentul de transport. Raben este flexibil în această privință.
Beneficii pentru client și destinatar
PCD a fost creat pentru a face livrările mai sigure și confortabile. Noul serviciu este creat să faciliteze procesul de livrare, în cazul în care destinatarul nu dorește, sau nu poate confirma livrarea cu o semnătură, iar expedierea poate fi lăsată într-un loc indicat de acesta. Această soluție permite o livrare complet fără atingere, fără contact și interacțiune inutilă între destinatar și șofer.
Nu sunt necesare semnături și ștampile inutile. Odată cu introducerea PCD, colectarea la distanță este posibilă chiar și în carantină. Confirmarea Livrării cu Poză (PCD), datorită înregistrării automate a datelor, nu doar a aspectului expediției, ci și a datei, orei și locului livrării și chiar a numărului de înregistrare al camionului, oferă o mai mare certitudine expeditorului și destinatarului, că livrarea a fost finalizată atunci și acolo.
Noul serviciu PCD este disponibil în portofoliul Raben pentru transporturile de grupaj intern și internațional în țările deservite de Raben Group. Serviciul este disponibil din 4 mai 2020.